تصمیم غیر منتظره لیبروی والیبال به خداحافظی از تیم ملی/فرهاد ظریف:نمی خواهم در حق دخترم ظلم کنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > والیبال – فرهاد ظریف یک بار دیگر تصمیم گرفته تا از بازی کردن در تیم ملی خداحافظی کند.

مهری رنجبر:فرهاد ظریف دوباره می خواهد ،با تیم ملی والیبال خداحافظی کند.او اولین بار بعداز بازی با کوبا در لیگ جهانی ،کناره گیری اش را با خولیو ولاسکو درمیان گذاشته بود. همان موقع ولاسکو رای لیبروی تیم ملی را زد،آن هم با راهکارهایش.اما ظاهرا بعداز چندماه دوباره ظریف تصمیمش را گرفته است،این بار اما مصمم تر از قبل.

به گفته خودش این بار هم تصمیم به خداحافظی دارد مگر اینکه باز پیشنهادات ولاسکو نظرش را تغییر دهد. لیبروی تیم ملی البته خداحافظی اش را به خاطر خستگی نمی داند:«من خسته نشدم.مگر می گردد از تیم ملی خسته شد.من یک روز هم کم نمی آوردم.همیشه بهترین تمریناتم را در اردو انجام می دهم.»او هنوزم روی حرفش هست؛رفتن در اوج:«دوست دارم در بهترین دوران تیم ملی راکنار بگذارم. در اوج.حالا هم تیم ملی در بهترین شرایط است.فکر میکنم بهترین موقع است برای رفتن.البته دخترم ترمه مهمترین مساله ای است که فکرم را مشغول کرده. در این سه سال اصلا کنارش نبودم.وقتی می خواهم به تمرین بیایم می گوید بابا نرو من تنها می شوم.دوست ندارد من کنارش نباشم.رفت و آمد من روی او بسیار تاثیر گذاشته،حتی از نظر بدنی و روحیه.نمی خواهم در حقش ظلم کنم.برای من و دخترم این شرایط بسیار بسیار سخت شده است.»
او البته هنوز هیچ حرفی از تصمیمش به سرمربی تیم ملی نزده:«من هنوز با ولاسکو صحبتی نکرده ام.نمی دانم موافقت می کند یا نه.دفعه قبل به من بسیار کمک کرد.این بار هم باید با او صحبت کنم.می دانم که رفتن در اوج و دخترم دلایل قانع کننده ای برای او نیست. او برایم بسیار زحمت کشیده . من بسیار دوستش دارم تا حدی که اگر جانم را بخواهد به او می دهم.»ظریف برگشت به اوج را مدیون ولاسکو می داند:«ولاسکو مرا به اوج برگرداند.همه افتخار و اسم ورسمم را مدیون او هستم. او در زمینه فنی و خانوادگی هم بسیار به من کمک کرد.به خاطر همین هم جور دیگری دوستش دارم. همه بچه ها او را دوست دارند اما حس من خاص تر است.»ولاسکو انقدر به گردن لیبروی تیم ملی حق دارد که به خودش اجازه نمی دهد روی حرف سرمربی نه بیاورد:«ولاسکو حالا هر حرفی بزند من روی آن نه نمی آورم.»بهترین لیبروی آسیا با اینکه تصمیمش برای خداحافظی بسیار جدی است اما همه نگاهش به دهان ولاسکوست:«من تصمیم شخصی ام را گرفته ام.اما بحث ملی و ولاسکو هم هست.اگر او را قانع کنم که هیچ .اما اگر او دوباره راهکار پیش پایم بگذارد شاید دوباره نظرم عوض شود.»فرها ظریف به مردم نوید بازیهای خوب را در جام قهرمان قهرمانان می دهد:«مردم شک نکنند که بهترین بازیها را در ژاپن از تیم ملی می بینند.هرچند ما دنبال نتیجه نیستیم اما نمی خواهیم زنگ تفریح هم باشیم.تیم ملی بهترین بازیها را انجام می دهد.»او البته اردوی کوتاه مدت را مشکل نمی داند:«ما ان قدر وری دست هم کار کرده ایم که حالا هم در این اردوی چند روزه تنها مرور تاکتیک می کنیم.به هر حال جام قهرمان قهرمانان افتخاری برای ایران است واصلا شاید سال بعد ایران در آن شرکت نکند.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.