تصنیف سالار عقیلی برای سریال طنز شبکه دو

به گزارش خبرآنلاین، «سایه سلطان» در حال حاضر از شبکه دو سیما از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ در حال پخش است. این سریال طنز تاریخی است و در سه زمان گذشته، حال و آینده روایت می‌شود. داستان این مجموعه در واقع از سال ۱۲۹۰ تا ۱۴۲۰ را پوشش می‌دهد.

 

قصه سریال «سایه سلطان» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم از جایی آغاز می‌شود که دختری فرانسوی با خیال اینکه اصلیتی ایرانی دارد در مقطع سی سال آینده ماجرایی را پیگیری می‌کند. ضمن اینکه شاهد زندگی شخصیتی تاریخی به نام ظل‌السلطان، پسر بزرگ ناصرالدین شاه و والی مستبد اصفهان نیز خواهیم بود و فضای ۱۲۰ سال پیش و سال‌های آینده را نیز در آن می‌بینیم. جایی که بشر به تکنولوژی‌های جالبی دست یافته است.

 

به گفته کارگردان،سریال «سایه سلطان» متأثر از سبک رئالیسم جادویی در ادبیات است و مضمونی شیرین دارد. تدوین مجموعه «سایه سلطان» توسط کارولین امری و کاوس آقایی در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای انجام شده است.

 

بهزاد فراهانی، هوشنگ حریرچیان، بابک انصاری، اسماعیل موحدی، شراره رخام، مریم امینی، محمد علی میاندار، سعید محقق، جمشیدگنجلی، مژگان رفیعی، حسین جریره و یوسف تیموری و (بازیگر خردسال) طناز تجدد در سریال «سایه سلطان» بازی داشته‌اند.

 

موسیقی این سریال کار بهنود یخچال با خوانندگی سالار عقیلی است.

 

فایل ضمیمه این خبر آهنگ «سایه سلطان» است.

۵۷۲۴۱

دانلود سایه سلطان   دانلود سایه سلطان


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.