تصویب قانون انتخابات جامع نیازمند به‌کارگیری کارشناسان ذی‌ربط است

۰۷م آذر ،

پهلوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اصلاح قانون انتخابات گفت: اصلاح قانون انتخابات مستلزم آن است که دستگاه‌های ذی‌ربط با ارائه نظرات و پیشنهادات کارشناسی خود نمایندگان مجلس را برای تصویب یک قانون کامل و جامع یاری کنند که قانون مصوب شده پاسخگوی تمامی نیازها و مطالبات مردم و جامعه باشد.

محمد پهلوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با بیان اینکه رئیس‌جمهور عالی‌ترین مقام رسمی کشور پس از مقام معظم رهبری محسوب می‌شودT اظهارداشت: اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری باید تعریف مشخص و متناسب با شخصیت و جایگاه ریاست‌جمهوری ارائه دهد و همه ملزومات آن را در برگیرد در برگیرد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: اصلاح قانون انتخابات باید به دور از جنجال سیاسی و فضاسازی صورت گیرد چرا که مجلس به وظیفه خود یعنی قانون گذاری، عمل می کند.

 

 وی با بیان اینکه لازم است اصلاحاتی در نحوه برگزاری و ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی صورت گیرد،‌ تصریح کرد: در اصلاح قانون انتخابات قطعا باید به مسائلی چون هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها و اماکنی که این هزینه‌ها را تامین می‌کنند توجه شود تا جلوی برخی بی‌اخلاقی‌های انتخاباتی گرفته شود.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح قانون انتخابات مستلزم آن است که دستگاه‌های ذی‌ربط با ارائه نظرات و پیشنهادات کارشناسی خود نمایندگان مجلس را در جهت تصویب یک قانون کامل و جامع یاری کنند که قانون مصوب شده پاسخگوی تمامی نیازها و مطالبات مردم و جامعه باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.