تصویربرداری اتاقی روی تپه ادامه دارد

۲۱م دیماه ،

جام جم آنلاین: تصویربرداری سریال «اتاقی روی تپه» به کارگردانی داریوش یاری تا پایان سال در شمال کشور ادامه دارد.

یاری دربارهٔ روند تصویربرداری این سریال به جام‌جم گفت: تاکنون پنج قسمت از سریال را تصویربرداری کرده‌ایم و گروه در حال تصویربرداری ادامه سریال در شهر لاهیجان می باشند. «اتاقی روی تپه» در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو تولید می‌شود و همه لوکیشن‌های آن در شمال کشور قرار دارد.

یاری ادامه داد: لوکیشن‌های خارجی در شهر لاهیجان و لوکیشن‌های داخلی را در روستای لسکوکلایه تصویربرداری می‌کنیم.

وی با بیان این‌که سعی می‌کنیم با هر شرایط آب و هوایی تصویربرداری را ادامه دهیم، گفت: امیدواریم با این شرایط تصویربرداری «اتاقی روی تپه» را تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده به پایان برسانیم.

بهروز مفید، تهیه‌کننده این سریال نیز با بیان این‌که نزدیک به یک چهارم کار تصویربرداری شده است، گفت: ایده اولیه این سریال را چهار سال پیش فریدون حسن‌پور به شبکه دو داده بود و جابر قاسمعلی براساس آن فیلمنامه این سریال را نوشته بود. در سال‌های اخیر چندبار تصمیم گرفتیم این سریال را کار کنیم اما شرایطی پیش آمد که نتوانستیم با فریدون حسن‌پور کار را آغاز کنیم تا این‌که داریوش یاری را دعوت به همکاری کردیم و او نیز کارگردانی کار را پذیرفت.

این تهیه‌کننده ادامه داد: تصویربرداری این مجموعه از ۱۸ آذر در لاهیجان آغاز شد و تمام داستان‌های این سریال به شکل تک اپیزودی روایت می‌شود و در هر قسمت یک قهرمان وارد قصه می‌شود.

در این سریال نقش مادر خانواده به فاطمه گودرزی سپرده شده و مهران رجبی، همایون ارشادی، رحیم نوروزی، زیبا بروفه، عباس آتش‌سرو، مانا پاک‌سرشت، امیر نوری، امین امینی، مینا نوروزی، علی کوهپایه‌‌حقی، طوممتازنیوزدادیان، سیروس همتی، فرهاد بشارتی، ساقی زینتی، مازیار رضازاده، دانیال خوش‌سیما و مهرداد بخشی دیگر نقش‌های سریال را بازی می‌کنند.

از دیگر عوامل سازنده این سریال می‌توان به مجری طرح و مدیر تولید: علی خلیلی، مدیر برنامه‌ریزی: منصور وثوقی، دستیار اول کارگردان: سامان تفرشی، منشی صحنه: لیلی مرادی، عکاس: علی رفیع‌پور، تصویربردار: حمید رحیم‌زاده، صدابردار: امید قربانی، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: مهدی سعیدی و مدیران تدارکات: سیدمسعود مهدوی و سجاد رحمانی اشاره کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.