/تصویری/هفته سی و سوم رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاههای فرانسه به پایان رسید

تهران / واحد مرکزی خبر / ورزشی/۰۲/۰۴
۰۰:۰۰:۰۰٫۰۰
هفته سی و سوم رقابتهای فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاههای فرانسه با برگزاری سه دیدار در روز یکشنبه به پایان رسید.
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر،در ادامه بازیهای هفته سی و سوم رقابتهای فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاههای فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دیداری پرگل شش بر یک سوشو را در هم کوبید،بازی تیم های آژاکسیو و نانسی با تساوی بدون گل همراه بود و المپیک لیون سه بر دو لوریان را مغلوب کرد.
در بازیهای روز شنبه هم تیم فوتبال نیس با یک گل اوسر را برد،مونپلیه با یک گل از سد والنسین گذشت،اویان دو بر یک تولوز را برد، لیل با دو گل دیون را مغلوب کرد،سنت اتین چهار بریک کان را از پیش رو برداشت، رن با یک گل استادبرست را برد و بوردو دو بر یک المپیک مارسی را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی رقابتهای فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاههای فرانسه در حال حاضر تیم فوتبال مونپلیه با کسب شصت و نه امتیاز در صدر است و پاری سن ژرمن با شصت و هفت امتیاز و لیل با شصت و دو امتیاز به ترتیب رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.
تیم فوتبال اوسر با کسب بیست و هشت امتیاز قعرنشین است.
در جدول گلزنان برتر این رقابتها هم در حاضر الیور ژیگو از تیم مونپلیه با بیست گل زده در صدر است و پس از وی ادِن هزارد از تیم لیل و نِنه از تیم پاری سن ژرمن هر کدام با شانزده گل زده به طور مشترک رده دوم را در اختیار دارند.
۰۰:۰۱:۰۴٫۰۱

IRIBNews RSS SportNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.