تصویب طرحهای جدید سرمایه گذاری خارجی

یکصد و شصت و نهمین جلسه هیات سرمایه گذاری خارجی با حضور بهروز علیشیری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و اعضای هیات سرمایه گذاری خارجی برگزار گردید و طرحهای جدید سرمایه گذاری خارجی به تصویب رسید.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران قادر سلیمانی مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی گفت: سرمایه گذاری خارجی در طرح  تولید پروفیل از UPVC ،  تولید و بسته بندی روغن موتور از روغن پایه ، روغن دنده و  روغن هیدرولیک ، طراحی  و مونتاژ رادیاتور آلومینیومی، تولید کلاه ایمنی موتور سیکلت  و افزایش سرمایه گذاری در  طرح تولید الکترود جوشکاری  از جمله طرح های پیشنهادی برای سرمایه گذاری خاری است.

وی ادامه داد: مصوبات دیگر در خصوص انتقال سود سرمایه گذار خارجی، تمدید مجوز سرمایه گذاری خارجی و همچنین مجوز ثبت سرمایه خارجی وارده نقدی تسعیر شده به نرخ آزاد نیز به تصویب هیات سرمایه گذاری خارجی رسید که به زودی اعلام می شود.

بر اساس این گزارش پیش بینی می شود اجرای طرحهای مذکور  باعث افزایش اشتغال زایی، بهبود کیفیت محصولات داخلی، انتقال فناوری به کشور و ارتقاء صادرات گردد./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.