تصویب لایحه تشکیل شورای عالی ایمنی حمل و نقل کشور

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

درجلسه هیات دولت به ریاست رییس جمهور صورت گرفت؛

جلسه هیات دولت روز (یکشنبه) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شد و اعضای دولت درباره مهمترین مسائل روز کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، جلسه هیات دولت عصر امروز (یکشنبه) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شد و اعضای دولت درباره مهمترین مسائل روز کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای این جلسه، سازمان فضایی جمهوری اسلامی ایران گزارشی در خصوص پرتاب کاوشگر پژوهش به فضا ارایه کرد و در ادامه، لایحه تشکیل شورای عالی ایمنی حمل و نقل کشور و آیین نامه اجرایی ماده (۱۴) قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی به تصویب رسید.

بر اساس این آیین نامه برای ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از تجهیزات و مجموعه های با مصرف انرژی و ‌آلودگی زیست محیطی کمتر، مشوق های مالی در نظر گرفته می شود.
تشکیل ستاد هماهنگی خدمات سفر از دیگر مصوبات جلسه امروز هیات وزیران بود.

به موجب این مصوبه، برای توسعه گردشگری داخلی و هماهنگی در ارائه خدمات مناسب و مطلوب برای رفاه حال مسافران و گردشگران، ستاد هماهنگی خدمات سفر در هر استان تشکیل می شود.

همچنین در جلسه امروز هیات وزیران، برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی ناشی از افزایش نرخ ارز در سالهای اخیر و رکود اقتصادی، آیین نامه نحوه وصول مطالبات سررسید گذشته، معوق و مشکوک الوصول موسسات اعتباری اصلاح شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.