تصویب ۹۰ ماده طرح آبخیز داری در کمیسیون کشاورزی

 

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی گفت: اعضای کمیسیون ۹۰ ماده طرح آبخیزداری را به تصویب رساندند که در تصویب این طرح تغییرات و حذف هایی را نیز داشته است.
هدایت اله میرمراد زهی در گفتگو با خبرنگار ایانا در رابطه با دستورکار امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی طرح جامع آبخیز داری را بررسی کردند.
وی افزود: اعضای کمیسیون ۹۰ ماده طرح آبخیزداری را به تصویب رساندند که در تصویب این طرح تغییرات و حذف هایی را نیز داشته است.
میرمراد زهی در ادامه با بیان این مطلب که طرح آبخیز داری ۱۰۵ ماده دارد گفت: اعضای کمیسیون تلاش کرده اند تا در بررسی طرح مورد نظر حفظ جنگل و جاهایی که توسط انسان آلوده می شوند و افرادی که به دنبال قطع بی مورد درختان جنگلی هستند را به گونه ای به تصویببرسانند که به جنگل های کشور آسیب وارد نشود.
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت نمایندگان به حفاظت از منابع خدادادی در طرح آبخیزداری گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی حساسیت بسیاری بر این دارند تا منابع خدادادی که در اختیار ما قرار گرفته است حفظ شود.عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس گفت: اعضای کمیسیون در بررسی طرح آبخیزداری خلاء های قانون را که در راستای نظارت سازمان های اجرایی وجود داشته است را برطرف کرده اند.

 

کشاورزی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.