تصویربرداری «ترنج در ترنج» به نیمه رسید

فیلم تازه مجتبی راعی/
تصویربرداری «ترنج در ترنج» به نیمه رسید
۱۸ مهر – ۱۲:۴۴:۵۱ – { سینمای ایران } – کـدخبـر : ۱۱۸۰۶۹
  • تصویربرداری فیلم سینمایی «ترنج در ترنج» به کارگردانی مجتبی راعی به نیمه رسید.

مجتبی راعی درباره آخرین خبرهای فیلم جدیدش «ترنج در ترنج» به سوره سینما گفت: تقریبا تصویربرداری نیمی از فیلم انجام شده است. همه لوکیشن‌های فیلم در زنجان و همدان است.

کارگردان «تولد یک پروانه» گفت: این فیلم نیز در راستای همان نگاهی است که در فیلم‌های قبلی‌ام داشته‌ام. قصه جهان درونی یک مینیاتوریست که نقش آن را رضا ناجی بازی کرده است.

این کارگردان درباره شرایط مالی تولید فیلمش گفت: از وضعیت تولید راضی هستم. من همیشه به اندازه بودجه‌ای که داشته‌ام وضعیت تولید را جلو برده‌ام. منابع مالی «ترنج در ترنج» را تلویزیون تأمین کرده است. ما به صورت ویدئویی تصویربرداری می‌کنیم و بعد آن را به ۳۵ تبدیل می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا «ترنج در ترنج» به سی و یکمین جشنواره فیلم فجر شرکت خواهد کرد یا نه گفت: فعلا نمی‌دانم فیلم به جشنواره فیلم فجر می‌رسد یا نه. در حال تصویربرداری هستیم و هنوز نیمی از تصویربرداری باقی مانده است.

در این فیلم علاوه بر رضا ناجی، حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، اتابک نادری، محمود نظرعلیان، حوریه امیری، حمیده مقدس‌زاده، رضا باقری و تعدادی از هنرمندان شهرهای زنجان و همدان بازی می‌کنند.

مجتبی راعی کارگردانی فیلم‌های سینمایی «تولد یک پروانه»، «انسان و اسلحه»، «صنوبر» و … را کارگردانی کرده است.


پایگاه خبرى ، تحلیلى سوره سینما
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.