تصویربرداری تله‌فیلم اکبر عبدی به پایان رسید

۲۲ آبان ،

به گزارش روابط عمومی سیما، سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده تله فیلم «خسیس» گفت: «تصویربرداری این تله فیلم پس از ۳۰ جلسه در تهران به پایان رسید و حمیدرضا قربانی به سریعی تدوین کار را آغاز خواهد کرد.»

 
این فیلم به نویسندگی مشترک حسین تراب‌نژاد و امیر عباس پیام، روایتگر قصه فردی به نام صابر رفعتی است که مردی خسیس است. او در آستانه ورشکستگی قرار دارد. در این حین تصمیم می‌گیرد با کمک پسرش امید ۵۰ میلیون تومان به فرزند کوچکترش آیدین کمک کند تا برایش کار کند اما پول به سرقت می‌رود و…

در فیلم تلویزیونی «خسیس» اکبر عبدی، زویا امامی، بهشاد شریفیان، سینا رازانی، فاطیما بهارمست، ملیکا پارسا و فرشید فتحی به ایفای نقش می‌پردازند.

از عوامل پشت دوربین این اثر می‌توان به تهیه‌کننده و مجری طرح: سیدمحمود رضوی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: رضا شهریاری، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، صدابردار: کامران کیان ارثی، طراح صحنه و لباس: علی مربی، منشی صحنه: محبوبه نظری؛ طراح چهره‌پردازی: محمدرضا قومی، تدوین: حمیدرضا قربانی، مدیر تدارکات: حمید پرهیز اشاره کرد.

احمد کاوری پیش از این فیلم سینمایی «نفوذی» را برای سیمافیلم کارگردانی کرد و رضوی نیز به تازگی فیلم تلویزیونی «دنیای بهتر» به کارگردانی بهروز شعیبی را برای این مرکز تهیه کرد.
 

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.