تصویربرداری مجموعه خاطرات مرد ناتمام به پایان نزدیک شد

وی که در این مجموعه تلویزیونی تاریخی نقش یک افسر بازنشسته دوران رضاخان را ایفا می کند، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: این شخصیت که خان عموی ‘همایون’ شخصیت اصلی داستان است، به رغم نظر رضا خان با عملکرد پسرش محمدرضا مخالف است و از رفتارهای او خوشش نمی آید.

وی ادامه داد: همسر این شخصیت در دوره جوانی فوت کرده است و اکنون درصدد است با شوهر دادن دخترش ‘پری’ به همایون، تجدید فراش کند.

فتحعلی بیگی با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد تصویر برداری این سریال انجام شده گفت: بازی من نیز در این سریال رو به پایان است و حدود هشت سکانس از ایفای نقشم باقی مانده است.

این بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون تاکید کرد که نقشی که برای او در این سریال در نظر گرفته اند، درون مایه طنز دارد اما بهتر بود وجه طنزآمیز این نقش بیشتر می شد.

فتحعلی بیگی در سریال تاریخی مذهبی از جمله ‘فرستاده’، ‘صیام و تیام’ و ‘سرزمین مادری’ ایفای نقش کرده است.

مجموعه تلویزیونی ‘خاطرات مرد ناتمام’ دارای مضمون خانوادگی است که دوران مربوط به حکومت رضاشاه را در قالب ماجراهایی که برای یک خانواده پیش می آید به تصویر می کشد.

این سریال به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و کارگردانی صادق کرمیار در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک ساخته می شود و قرار است پاییز امسال پخش شود.

فراهنگ** ۲۰۲۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۸۶۴۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.