تصویر:کامیونت‌ میدان‌آرژانتین‌ را به‌ هم‌ ریخت!

خودرو کامیونت شهری ویژه حمل اثاثیه پس از به حرکت در آمدن در شیب تند خیابان الوند با دو عابر و هشت دستگاه خودروی سواری برخورد کرد و پس از برخورد با داربست ساختمان در حال ساخت متوقف شد. 

نصرالله نفر، افسر آماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران دراین‌باره گفت: وقوع این حادثه در ساعت ۱۷:۴۰ روز گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران گروه امداد و نجات ۱۳ و آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۵۳ و ۱۱ را به محل حادثه در میدان آرژانتین، خیابان الوند اعزام کرد. 

نفر ادامه داد: در این حادثه بر اثر برخورد خودرو سنگین با دو عابر پیاده این دو شهروند به شدت آسیب دیده بودند که به بیمارستان کسری که در نزدیکی محل حادثه بود منتقل شدند. 

وی با بیان اینکه با حضور عوامل انتظامی، پلیس راهور و همکاری این عوامل با آتش‌نشانان و نجاتگران، محل حادثه کاملاً ایمن‌سازی شد و به وسیله جرثقیل راهنمایی و رانندگی این خودروی سنگین که بر اثر برخورد شدید با خودروها به داخل جوی آب حاشیه خیابان افتاده بود، خارج و برای اقدامات بعدی تحویل پلیس راهور شد، خاطر نشان کرد: راننده خودرو کامیونت نیز تحویل عوامل انتظامی شد و پس از جلوگیری از نشت بنزین خودروهای حادثه‌دیده و شستشوی بنزین و روغن جاری‌شده در خیابان، آتش‌نشانان و نجاتگران به عملیات خود پایان دادند. 

افسر آماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران درباره علت این حادثه نیز گفت: علت این حادثه توسط عوامل راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.