تصویری از لباس جدید زندانیان در دادگاه

امروز هم ازلباس جدید زندانیان به آنها تحویل داده شد و زندانیان با ظاهری متفاوت از گذشته در دادگاه ها حاضر شدند.که البته باز هم از این قاعده مستثنا نبود .تمام زندانیان با لباس هایی به رنگ آبی با نوارهای سرمه ای از زندان به دادگاه ها انتقال داده شدند.این اقدام بدون اطلاع رسانی قبلی حتی باعث غافلگیر شدن قضات و کارکنان دادگاه و دادسراها شد.
به گزارش مهرپیش از این نیز زندانیان دارای لباس فرم بودند که در زمان ریاست آیت الله شاهرودی لباس فرم زندان حذف شد و زندانیان با سلیقه خود نوع پوششان را تعیین می کردند.
البته این موضوع مشکلاتی را برای سازمان زندان ها به خصوص در انتقال متهمان به وجود آورده بود و از چندی قبل زمزمه هایی درباره تهیه لباس فرم برای زندانیان به خصوص زندانیان زن به گوش می رسید. حتی شنیده می شد قرار است پوششی جدید جایگزین چادر برای متهمان زن شود. غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندانهای کشور به مهر گفت: از امروز لباس فرم زندانیان مرد و زن با طراحی جدید عرضه شد که این طراحی پیش از این مورد مطالعه قرار گرفته بود.
وی افزود: این لباسها در دو نوع طراحی شده که یکی لباس فرم ویژه داخل زندان و دیگری برای ورود به دادگاه است. اسماعیلی در پاسخ به اینکه پیش از این زندانیان مالی در اوین با لباس شخصی در اندرزگاهها تردد می کردند و آیا این لباس بر تن آنها هم می رود گفت: ما تمایزی میان زندانیان قائل نیستیم.


۴۵۴۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.