تصویر: این پسر ۱۵۰ هزار دلار خرج کرده تا شبیه کیم کارداشیان شود!

گردآوری توسط گروه وب گردی سایت خبری ممتاز نیوز

نگارش توسط حمید در یکشنبه, ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲ در دیگه چه خبر
تصویر: این پسر ۱۵۰ هزار دلار خرج کرده تا شبیه کیم کارداشیان شود!

 یک جوان ۲۳ ساله بریتانیایی برای اینکه شبیه کیم کارداشیان ستاره آمریکایی تلویزیون شود، ۹۵هزار پوند انگلیس (حدود ۱۵۰هزار دلار) خرج کرد.

 

العربیه نوشت: به نوشته روزنامه دیلی میل، این جوان که جوردون پارگی نام دارد و از شیفتگان کیم کارداشیان است، تا کنون ۵۰ عمل جراحی زیبایی انجام داده تا شبیه ستاره محبوب خود شود. عمل‌هایی برای تغییر شکل گونه‌ها و لب‌هایش، از جمله این عمل‌های جراحی است. او با لیرز پیازه‌های موی صورت و بدن خود را هم از میان برد و ابرو‌هایش را تاتو کرد. چند عمل «بوتکس» و تعداد زیادی عمل کشیدن پوست هم از جمله عمل‌های او است.

این عمل‌های زیبایی، ۴ سال به طول انجامید. این جوان با وجود مسخره شدن از سوی برخی کسانی که شکل ظاهری او را غیر طبیعی می‌دانند، اما او از نتایج به دست آمده، ابراز رضایت می‌کند. او می‌گوید که از این گونه واکنش‌ها، شگفت زده نیست بلکه در راستای هدفش در تبدیل شدن به یک ستاره مشهور همچون کیم کارداشیان می‌داند.

این جوان کیم کارداشیان را بهترین و زیبا‌ترین زن در تاریخ می‌داند.

کیم کارداشیان ۲۴ ساله، سال ۲۰۰۷ پس از آن به شهرت رسید که برنامه‌ای تلویزیونی با عنوان «خانواده کارداشیان» پخش شد. حرکت بدن او و زنانگی فوق العاده‌اش، از مهم‌ترین عوامل شهرت کیم است.

کافه سینما



باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.