تصویر نادرستی از وضعیت زنان در جامعه ایرانی ترسیم شده است

اردیبهشت ۱۴۰۳

فاطمه رهبر در دیدار با رییس کمیته روابط با ایران در پارلمان اروپا؛

هیات پارلمانی اروپایی در ادامه دیدارهای خود با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز فاطمه رهبر، رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حوزه پارلمان ممتاز نیوز، فاطمه رهبر در ابتدای این دیدار با اشاره به ضرورت تداوم گفت‌وگوها و تعاملات میان کشورها به دور از اغراض سیاسی گفت: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی زنان درجامعه ایران از جایگاه و موقعیت ویژه‌ای برخوردار شدند و توانستند در حوزه‌های گوناگون علمی و دانشگاهی و اجرایی نقش و حضور فعال داشته باشند.

رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احکام و قوانین در جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف از جمله زنان و خانواده منبعث از احکام دین مبین اسلام است گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از حقوق زنان در کشور قوانین و لوایح بسیاری را منصوب کرده است.

وی افزود: متاسفانه در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصویر نادرستی از جامعه ایرانی به ویژه در زمینه‌ی زنان و راهکار جهان ترسیم‌ شده است که با واقعیات جامعه ایرانی تفاوت بسیاری دارد.

وی یادآور شد: امروزه زنان در سطوح گوناگون در جامعه ایرانی نقش و حضور بسیار موثری دارند.

رییس کمیته روابط با جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از سفر به ایران از فرصت ایجاد شده برای گفت‌وگوها و تبادل نظر استقبال کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.