تصویر هواپیمای پرسپولیس فتوشاپی است؟

۲۹خردادماه،

ورزش > لیگ برتر – با انتشار یافتن عکس هواپیمای اختصاصی پرسپولیس در پایگاه اینترنتی این باشگاه ، بسیار از کاربران خبرآنلاین این عکس را غیر واقعی خواندند.

به گزارش ممتازنیوز ؛ انتشار یافتن عکس هواپیمای پرسپولیس در پایگاه اینترنتی این باشگاه ، تردیدهایی دربارهٔ این هواپیما را به همراه داشت و درحالی که باشگاه تهرانی در این زمینه توضیحات تکمیلی نداده بود ، این بحث که آیا تصویر هواپیمای پرسپولیسی ها غیر واقعی است را سر زبان ها انداخت. تصویر هواپیمای پرسپولیس که باید یک هواپیمای A320 شرکت هواپیمایی ایرباس باشد آرم پرسپولیس را روی خود داشت.

هواپیمای اختصاصی پرسپولیس

انتشار این تصویر اما سبب بروز سوء تفاهم هایی شد تا تعدادی از کاربران خبرآنلاین لینک عکسی را برای پایگاه اینترنتی بفرستند که نشان می داد تصویر منتسب به هواپیمای پرسپولیس در حقیقت تصویری از هواپیمای باشگاه هرتابرلین آلمان است. تیمی که سال ها قبل علی دایی یکی از ستارگانش بوده.

هواپیمای ایرباس

تصویری که به نظر می رسد عکس اصلی باشد. البته رویانیان برای این پرسش به وجود آمده ، توضیحاتی دارد. او می گوید:« این عکس در حقیقت تصویر طراحی شده از سوی شرکت قشم ایر است برای رنگ آمیزی هواپیمای پرسپولیس در نظر گرفته و ما هیچ چیزی را فتوشاپ نکردیم!» 

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.