تضعیف تیم مذاکره کننده به هیچ وجه جایز نیست

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۰/آذر/ – ۱۰:۱۹ و در حوزه های سیاسی – ۰ نظر

محمد کاظم انبارلویی در گفت‎وگو با :

سایت خبری ممتاز نیوز: سردبیر روزنامه رسالت گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در خط نبرد دیپلماتیک در برابر استبداد جهانی قرار دارد، از این رو حمایت از آنها امر معقولی است.

محمد کاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در خط نبرد دیپلماتیک در برابر استبداد جهانی قرار دارند؛ از این رو حمایت از آنها یک امر معقول و ضروری‌ست.

وی افزود: به همین دلیل است که مقام معظم رهبری همواره از تیم مذاکره‌کننده حمایت کرده‌اند ولی این حمایت باعث نمی‌شود که کسی نقدی نداشته باشد و اگر کسی نقدی درباره محتوا دارد لازم است که مطرح شود و رهبری نیز نقد تیم مذاکره‌کننده را ممنوع نکرده‌اند. البته نقدی که مشفقانه و معطوف به اصلاح باشد.

انبارلویی با اشاره به طرح سؤال برخی نمایندگان از محمد جواد ظریف تأکید کرد: من از نیت طراحان سؤال اطلاعی ندارم ولی  تضعیف تیم مذاکره‌کننده امر معقولی نیست و به همین خاطر به هیچ وجه جایز نمی‌باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان گفت: در مجموع می‌توان گفت اگر نقد تیم مذاکره‌کننده مشفقانه و معطوف به اصلاح باشد کار ممدوحی است در غیر این صورت اگر بنای تخریب داشته باشد، کار ناپسندی است.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.