تضعیف مدل رهبری و ایجاد اختلاف بین سران از رهبردهای دشمن است

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: اگرچه جنگ نظامی را پشت سر گذاشته‌ایم و عنصر بازدارندگی ما علی‌رغم تهدیدات اثر خود را گذاشته است ولی امروز دشمنان ما با ما وارد جنگ نرم شده‌اند.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در اختتامیه گردهمایی فرماندهان مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی با بیان اینکه ما در شرایط جنگ نرم قرار داریم، اظهار داشت: اگرچه جنگ نظامی را پشت سر گذاشته‌ایم و عنصر بازدارندگی ما علی‌رغم تهدیدات اثر خود را گذاشته است ولی امروز دشمنان ما با ما وارد جنگ نرم شده‌اند.

وی در ادامه افزود: تنها در صورتی می‌توانیم جنگ نرم را مشابه جنگ سخت به ایستایی برسانیم که قدرت بازدارندگی‌مان را در مقابل برنامه‌های دشمن افزایش دهیم. در این صورت است که دشمن از اقدامات و کرده خود پشیمان می‌شود و نسبت به مجموعه فشارها و تحریم‌هایی که به ما وارد می‌کند احساس بطالت و خسارت خواهد کرد.

جزایری خاطرنشان کرد: اگرچه دشمن از عده و عُده فراوانی برخوردار است ولی خوشبختانه قدرت نرم ما برگرفته از آموزه‌های دینی و اسلام ناب محمدی(ص) است و ان‌شاءالله در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب و استفاده از این آموزه‌ها قادر به ایستا سازی دشمن هستیم.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به وضعیت کنونی جهان و قدرت‌های سلطه‌گر و نیز شرایط تحریم‌ها و جنگ نرم و جنگ اقتصادی، تصریح کرد: شاید آن گذرگاه و پیچ تاریخی که اخیراً هم فرماندهی معظم کل قوا از آن یاد کردند وضعیت کنونی جهان و قدرت‌های سلطه‌گر است و ما بایستی با استفاده از قدرت نرم در جنگ‌هایی که علیه ماست به پیروزی دست یابیم.

وی در پایان تضعیف مدل رهبری در ایران، ایجاد اختلاف و گسست بین سران حکومت، احزاب و گروه‌ها، ترویج و تولید مذاهب کاذب برای مقابله با دین مبین اسلام، ایجاد یک اپوزسیون ماندگار و قوی، تلاش برای کاهش اثر رسانه‌های داخلی، ساخت رسانه‌های غیر دولتی متمرکز و غیر قابل مدیریت، محبوبیت سازی از غرب در ایران، ناکارآمد سازی دستاوردهای علمی و فناوری، تضعیف قدرت نظامی و ناکارآمد سازی اقتصادی در ایران را از جمله راهبردهای دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست آنها در جنگ نرم عنوان کرد.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.