تضمین اجرای طرح مترو تهران به آمل توسط دولت

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ادامه خط متروی تهران به شهرستان آمل در ردیف اعتباری دولت قرار گرفته و دولت اجرای این طرح بزرگ زیربنایی را تضمین کرده است.

به گزارش ایرنا،ˈ عزت‏اله یوسفیان ملا ˈ روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آمل افزود: اجرای این طرح مهم زیربنایی در دولت تصویب و دارای کد و ردیف اعتبار ملی شده است.

وی ادامه داد: وزیر راه وشهرسازی برای اجرای پروژه متروی تهران به آمل دستور ویژه داده و پیش بینی می شود تا بزودی اجرای این طرح مهم با حضور مسوولان کشوری آغاز شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از مطالعات اجرای انتقال خط متروی تهران از رودهن به لاریجان و آمل انجام شده است، گفت: در همین ارتباط هفته آینده یک گروه از شرکت متروی تهران برای تعیین وضعیت و مسیرهای پیشنهادی به آمل سفر خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه پیش از این نمایندگان بابل هم در ارتباط با خط متروی تهران به آمل و امتداد آن به شهرستان بابل خواستار اجرایی شدن پروژه شده بودند، اضافه کرد: به علت گران بودن زمین های مسیر انتقال خط مترو از آمل به بابل، برای دولت هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت و دولت و نمایندگان بابل متقاعد شدند که خط انتقال راه آهن شیرگاه به بابل به طول ۱۵کیلومتر امتداد یابد که بزودی اجرایی خواهد شد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.