تظاهرات سراسری مردم ایران در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی iبه غزه بعد از نماز جمعه فردا

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه ای اعلام کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، شصت و پنج سال تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها iبه خانه و کاشانه مردم و آغاز دور تازه نسل‌کشی زنان و مردان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی را محکوم و اعلام کرد: تظاهرات سراسری ملت ایران در محکومیت تجاوز صهیونیست‌ها جمعه این هفته برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری گروه سیاسیممتازنیوز، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: در حالی که حملات رژیم صهیونیستی iبه غزه، وارد پنجمین روز خود می‌شود که شاهد سکوت خیانت‌بار کشورهای عربی و نشست بی‌خاصیت و فوق‌العاده شورای امنیت سازمان ملل متحد بوده‌ایم.
 
اینک در آغاز ماه محرم، ماه خون و قیام حسینی، ملت رشید ایران اسلامی با شرکت در تظاهرات سراسری خود روز جمعه ۲۶ آبان و پس از اقامه نماز معنوی جمعه، در بیش از ۷۰۰ شهر کشور، خشم و نفرت خود را نسبت iبه رژیم جعلی صهیونیستی فریاد زده و با مردم ستمدیده و مبارزه غزه، اعلام همدردی خواهد داشت.
 
مشت‌های گره کرده و پر از خشم مردم ایران در روز جمعه ۲۶ آبان ماه، یکصدا شعار مرگ و نابودی رژیم جعلی، صهیونیستی اسراییل و دیگر ستمگران جهان را فریاد خواهد زد.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه، از عموم مردم عزیز در تهران و بیش از ۷۰۰ شهر کشور درخواست کرد تا با حضور در صفوف معنوی نماز جمعه این هفته و شرکت در تظاهرات سراسری پس از اقامه نماز، وحدت و انسجام خویش و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را iبه نمایش بگذارند.
 
این تظاهرات در تهران پس از اقامه نماز و از همهی درب‌های دانشگاه تهران iبه سمت میدان فلسطین و همزمان در همه استان‌های کشور و در بیش از ۷۰۰ شهر و شهرستان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام /س۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.