تظاهرات ضد جنگ در آمریکا برگزار شد

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ˈدبلیو سی تی ویˈ در تالاهاسی فلوریدا، مردم شهر تالاهاسی روز یکشنبه در مخالفت با جنگ افغانستان در مقابل ساختمان کنگره فلوریدا تظاهرات کردند.

معترضان که در یازدهمین سالگرد آغاز جنگ افغانستان تظاهرات خود را برگزار کردند، اعلام داشتند که درخواست آنها خروج نیروهای آمریکا از افغانستان است.

تام بکستر یکی از تظاهرکنندگان اعلام کرد: تنها اندکی از کسانیکه واشنگتن در جنگ افغانستان در این کشور کشته است با حوادث یازدهم سپتامبر و تروریسم مرتبط بودند ولی هزاران تن دیگر از کشته شدگان در افغانستان صرفا به خاطر این کشته شدند که در زمان نامناسب در مکانی نامناسب بودند و یا فقط تنها به این خاطر کشته شدند که در مقابل تهاجم به کشورشان مقاومت کردند.

تظاهرکنندگان به عنوان بخشی از برنامه خود در این تظاهرات نام آمریکایی هایی که از ایالت فلوریدا در جنگ افغانستان و عراق کشته شده اند را قرائت کردند.

بر اساس این گزارش؛ همزمان با یازدهمین سالگرد تهاجم نظامی آمریکا به افغانستان، معترضان و مخالفان با جنگ در لس آنجلس بزرگترین شهر ایالت کالیفرنیا، علیه جنگ طلبی کاخ سفید، تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان در بولوار هالیوود مخالفت خود را با جنگ افغانستان اعلام کردند.

تظاهرکنندگان همچنین با ابراز خشم خود از تداوم مداخله نظامی آمریکا در افغانستان درباره به راه افتادن جنگی دیگر در خاورمیانه هشدار داده و پایان سیاستهای جنگ طلبانه واشنگتن را خواستار شدند.

**۲۰۱۶** ۳۴۰۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.