تعامل دولت با دانشگاه در پیشرفت و توسعه کشور موثر است

۲۹خردادماه،

کریمی فیروز جایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدرس دانشگاه مازندران گفت: “رئیس‌جمهور منتخب” باید از نظرات نخبگان و بدنه کارشناسی کشور استفاده کند چرا که تعامل دولت آینده با دانشگاه‌ها قطعا در پیشرفت و توسعه کشور بسیار موثر است.

“محمد‌علی‌ کریمی فیروز‌جایی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور میلیونی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات ۲۴ خرداد، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی است که در راستای تحقق حماسه‌سیاسی مدنظر “مقام معظم‌ رهبری” تحقق یافت.
 
وی با تاکید بر چالش‌های اقتصادی پیش‌رو تصریح کرد: رئیس‌جمهور منتخب با سرلوحه قرار دادن فرمایشات “مقام معظم رهبری”، می‌تواند بر مشکلات و چالش‌های اقتصادی فائق آید.
 
کریمی فیروز‌جامی با بیان اینکه کشور امروز در یک پیچ تاریخی حساس قرار دارد، گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید از نظرات نخبگان و بدنه کارشناسی کشور در حل مشکلات استفاده کند و قطعا تعامل دولت آینده با نهاد دانشگاه می‌تواند در پیشرفت و توسعه کشور بسیار موثر باشد.
 
مدرس دانشگاه مازندران در پابان در خصوص نقش مهم نخبگان دانشگاهی در پیشرفت و توسعه کشور خاطر‌نشان کرد: با توجه به اینکه سرمایه اصلی کشور را نخبگان و کارشناسان تشکیل می‌دهند، لذا دولت‌ها باید از نظرات نخبگان و کارشناسان در جهت توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.