تعامل دولت و مجلس باید بر میزان ولایت و قانون استوار باشد

فروردین ۱۴۰۳

نماینده مردم بجنورد و جاجرم گفت: اگر در تعامل میان دولت و مجلس، ولایت و قانون میزان عمل باشد بسیاری از مسائل و مشکلات به راحتی حل خواهد شد

“قاسم جعفری” نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعامل دولت و مجلس گفت: همه مسئولان باید خیرخواهی و فضائل را وجهه همت خود قرار دهند.

وی افزود: در جوامع پیچیده امروز راهی جز اجرای قانون وجود ندارد و اگر قوانین خوب به درستی اجرا نشوند مشکلاتی  به بار خواهد آمد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ادامه داد: همه مسئولان نظام باید حدود و اختیارات خود را نه در حرف بلکه در عمل نگه دارند و تعامل مثبت در این است که همه به اختیاراتی که قانون برای آن‌ها قائل شده است احترام بگذارند.

جعفری اظهار داشت: مجلس در جلسات رأی اعتماد برادری خود را ثابت کرد، لذا دولت نیز باید برای همکاری وارد عمل شود، تا با مبنای  همکاری متقابل و تعامل این دو قوه به حداکثر برسد.

وی افزود: اگر در تعامل میان دولت و مجلس، ولایت و قانون میزان عمل باشد بسیاری از مسائل و مشکلات به راحتی حل خواهد شد.

نماینده بجنورد گفت: مردم از ما تاخت‌و‌تاز و بگو‌مگوها را نمی‌خواهند، بلکه در کنار هم بودن را خواستارند، تا گرِهی از مشکلاتشان باز شود.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: درست فهمیدن و درست اجرا کردن قوانین، احترام به سایر قوا و تعامل درست می‌تواند بستر‌ساز شکوفایی و رسیدن به اهداف مقدس نظام و انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.