تعبیر خواب رفو

تعبیر خواب

تعبیر خواب رفو

تعبیر خواب

تعبیر خواب

تعبیر خواب رفو

تعبیر خواب رفو به روایت محمد بن سیرین

رفوکردن جامه و چیزهای دیگر، دلیل بر جنگ و خصومت کند. اگر بیند جامه خویش یا جامه اهل یا دستاری یا مقنعه را رفو می کرد، دلیل که او را با کسی از خویشان جنگ و خصومت افتد.
تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانیاگر بیند جامه خویش را رفو می کرد و نتوانست، دلیل که از جهت عیال خود غم و اندوه خورد و رفوگر در خواب خداوند جنگ و خصومت بود و با همه کس به گفتگوی درماند و جهد کند تا کار خویش را صلاح آورد و از خصومت باز رهد.

♦♦♦♦♦♦♦♦

تعبیر خواب رفو به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

معبران کهن نفس سوزن زدن منهای دوختن را خوب ندانسته اند و به همین علت رفو را از دوخت و دوز جدا کرده و خصومت و دشمنی تعبیر نموده اند و رفوگر را نیز دشمن دانسته اند. رفو کردن در خواب دشمنی است و چنانچه در خواب ببینید لباسی را رفو می کنید با کسی دشمنی می نمایید و اگر دیگری رفو کند و شما تماشاگر باشید او دشمنی می کند. برخی نوشته اند لباس هر کس را در خواب رفو کنید با او دشمنی می کنید و اگر لباس خودتان باشد کاری می کنید که حیثیت اجتماعی خویش را به خطر می اندازید. رفوی جوراب خصومت با خانواده است و رفوی شلوار دعوا و دشمنی با همسر است. به هر حال رفو کردن در خواب خوب نیست و در پایان غم و اندوه می آورد.

تاریخ انتشار خبر: ۱۶ August 2016 | 11:08 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.