تعداد واریز کنندگان۲۰ میلیون تومانی به ۲۱۰۰ نفر رسید

مدیر کل مسکن استان تهران گفت: در جلسات مشترک بین مسئولان وزرات راه وشهرسازی و استانداری تهران ظرف دو روز آینده وضعیت تمدید مهلت افتتاح حساب مسکن ویژه مشخص می شود.

تقی رضایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون برنامه ای برای تمدید مهلت افتتاح حساب مسکن ویژه نداشته ایم گفت: در جلسات مشترک بین مسئولان وزرات راه وشهرسازی و استانداری تهران ظرف دو روز آینده وضعیت تمدید مهلت افتتاح حساب مسکن ویژه مشخص می شود.

وی ادامه داد: تا کنون ۲۱۰۰ نفر برای مسکن ویژه در بانک مسکن افتتاح حساب کرده اند که با توجه به استقبال صورت گرفته این تعداد نیز افزایش می یابد.

رضایی با اشاره به اینکه هدف اصلی دولت در ساخت پروژه مسکن ویژه تهران به ثمر رساندن پروژه عظیم مسکن مهر است افزود: مسکن ویژه تهران مکمل سیاست های مسکن مهر ی است که تا کنون دولت به کار گرفته است .

مدیر کل مسکن استان تهران با اشاره به اینکه ساخت مسکن در داخل شهر تهران بدون متقاضی نخواهد بود افزود: مسکن ویژه برای متقاضیانی است که تمایلی به خارج شدن از شهر تهران را نداشتند.

وی با بیان اینکه جهت رفاه حال متقاضیان ثبت نام مسکن ویژه از طریق اینترنت و فضای مجازی بوده است افزود: تا روز گذشته ۱۰۰۰ نفر اطلاعات خود را برای ثبت نام وارد کرده اند و ۱۵۰ نفر فرآیند ثبت نام مسکن ویژه را به طور کامل انجام داده اند.

رضایی در ادامه تصریح کرد: ۴۰۰ هزار مسکن مهردر سطح استان تهران در در حال ساخت است که مسکن ویژه نیز به عنوان مکمل در حال آماده سازی است.

مدیر کل مسکن استان تهران خاطر نشان کرد: هدف از ساخت مسکن ویژه در استان تهران به منظور جلوگیری از سوداگری و کنترل قیمت مسکن بوده است .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.