تعداد کاندیداهای ریاست جمهوری کاهش یابد

۸فروردین ۱۳،

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شهرداری قم می تواند با حضور در عرصه خدمت رسانی و عمران و آبادانی قم کمک شایان توجهی به آرامش اوضاع کند و سایر نهادها هم نباید با سیاسی کاری وارد حوزه خدمات شهری شوند و مشکلی به وجود آورند.
 
به گزارش فارس  آیت الله محمد یزدی در جمع شهردار قم و معاونان وی با بیان اینکه همگان باید به توسعه شهر و منفعت عمومی کمک کنند اظهار کرد: جمعیت فراوانی در نوروز و سایر مناسبت ها به قم مسافرت می کنند و همواره دغدغه مسائل بهداشت و امنیتی آنها وجود داشته است به همین سبب اقدامات شهرداری در تجهیز بوستان ها برای اسکان موقت در سال های اخیر به ویژه نوروز امسال از اهمیت خاصی برخوردار است.
 
وی افزود: خدمت در قم دارای ویژگی خاص خود است و تسهیل مسافرت و زیارت در این شهر از سوی مدیران شهری دارای اجر و ثواب فراوانی خواهد بود.
 
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر تعامل میان مدیریت شهری و دفاتر مراجع تقلید در قم گفت: نمی توان به بهانه ساخت مراکز علمی و پژوهشی از توسعه شهر و خدمت به زائران جلوگیری کرد و به یقین سودمندی طرح هایی که از سوی زائران مورد استفاده قرار می گیرد بیشتر خواهد بود و اگر این امر برای مراجع تقلید به طور صحیح بیان شود مورد قبول واقع می گردد.
 
وی ادامه داد: بر اساس ملاحظات شخصی و گفته های دیگران، رضایت از خدمات شهرداری محسوس است و امیدواریم مدیران شهری توفیق خدمت رسانی بیشتر را کسب کنند.
 
آیت الله یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسئله به خیر و سلامتی بگذرد و تلاش مسئولان عالی رتبه کشور به وسیله عمل به ارشادات رهبری به جایی برسد که تعدد کاندیداها کاهش یابد و بالطبع مشکلات هم کمتر خواهند شد وگرنه مشکلاتی بروز خواهد کرد.
 
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: شهرداری قم هم می تواند با حضور در عرصه خدمت رسانی و عمران و آبادانی قم و پرهیز از سیاسی کاری کمک شایان توجهی به آرامش اوضاع کند و سایر نهادها هم نباید با سیاسی کاری وارد حوزه خدمات شهری شوند و مشکلی به وجود آورند.
 
وی با بیان اینکه جلوگیری از خلاف های روشن در عرصه انتخابات وظیفه هر فرد است گفت: در عین حال اختلاف سلیقه امری طبیعی است و اگر در مسیر صحیح باشد مشکلی به وجود نمی آورد.
 
یزدی در ادامه به خدمات شهرداری در زمینه زیباسازی قم اشاره و ابراز کرد: نصب المان های مذهبی و اسامی ائمه اطهار(ع) در میادین و بلوارها اقدامی مثبت است و با توجه به شیعه بودن مردم ایران باید تابلوها و نشانه های شیعی هم نصب شوند.
 
استاد برجسته حوزه علمیه قم بیان داشت: المان هایی که با هنرمندی و زیبایی طراحی و ساخته شده و در سطح شهر نصب شوند علاوه بر اینکه گویای فرهنگ مذهبی و دینی ما می باشند، نوع هنرهای موجود و توان هنرمندان هر شهر را هم نشان می دهند.
 
وی ادامه داد: توسعه فضای سبز و استفاده از طبیعت در زیباسازی شهری در قم دیده می گردد و این امر قابل تقدیر است و اقدامات ماندگار شهری اگر به قصد خدمت به اهل بیت(ع) و زائران آنها صورت گیرد اجر و ثوابی وافر خواهند داشت.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.