تعداد گوشی‌های هوشمند خاورمیانه از کل حساب‌های بانکی بیشتر می‌شود

۱فروردین ۱۳،

 

در سال ۲۰۱۶ میلادی تعداد بیشتری از اشخاص صاحب حساب بانکی خواهند بود، اما در مناطقی مانند آسیا – پاسیفیک و خاورمیانه تعداد گوشی‌های هوشمند از تعداد صاحبان حساب‌های بانکی بیشتر می‌شود.
 
به گزارش فارس به نقل از کیو زد، مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی Analysys Mason در گزارش بانک جهانی توضیح داد در سال ۲۰۱۶ میلادی تعداد بیشتری از اشخاص صاحب حساب بانکی خواهند بود، اما در مناطقی مانند آسیا – پاسیفیک و خاورمیانه تعداد گوشی‌های هوشمند از تعداد صاحبان حساب‌های بانکی بیشتر می‌شود.
 
افزایش حضور گوشی‌های هوشمند ارزان در بازارهای در حال رشد یکی از مهم‌ترین مواردی بوده که روند صعودی حضور این محصولات را سبب شده است.
 
بر اساس آخرین بررسی صورت گرفته، در سال ۲۰۱۷ میلادی ضریب نفوذ گوشی‌های هوشمند در آسیا ۴۶ درصد خواهد بود که این رقم برای سال ۲۰۱۲ میلادی تنها ۲۳ درصد گزارش شد. در سال قبل ضریب نفوذ گوشی‌های هوشمند در خاورمیانه و آفریقای شمالی نیز به‌ترتیب ۲۹ و ۷ درصد اعلام شد.
 
مرکز تحقیقاتی International Data Corporation در گزارشی مجزا نوشته است که در سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۷۰ درصد گوشی‌های هوشمندی که در بازار جهانی عرضه می‌گردند، وارد بازارهای در حال رشد می‌شوند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.