تعدد سرویس دهندگان پست الکترونیک داخلی به معنای موازی کاری نیست

فروردین ۱۴۰۳

تنوع و تعدد سرویس دهندگان داخلی سبب افزایش کیفیت ها و ارائه خدمات ارز افزوده به کاربران میشود.

مهندس علی اصغر انصاری ،معاون سازمان فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران بیان داشت:هم اکنون سرویسهای گوناگونی در زمینه ارائه خدمات پست الکترونیک در داخل کشور فعال می باشند که یک فضای رقابتی به منظور استفاده هر چه بیشتر کاربران از سرویسهای داخلی ایجاد شده است.

 وی با بیان اینکه تعدد این سرویس دهندگان میتواند جایگزینی برای سرویس دهندگان خارجی باشد گفت:سازمان فناوری اطلاعات برای ارتقای کیفیت سرویسهای داخلی و ارائه خدمات ارزش افزوده به کاربران مساعدتهای لازم را انجام میدهد تا کاربران تا حد بسیاری از سرویس دهندگان خارجی به سرویس دهندگان داخلی رهنمون شوند.

 وی به امضای تفاهم نامه ای با شرکت پست در این زمینه اشاره کرد و اذعان داشت:امکانات مورد نیاز از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در حال آماده شدن است تا در آینده نزدیک شرکت پست خدمات خود را به صورت گسترده به  مشتریان ارائه دهد.

 معاون سازمان فناوی اطلاعات به رقابتی بوده بازار اشاره کرد و خاطرنشان ساخت:کاربران باید بتوانند امکان انتخاب داشته باشند و هر قدر بتوانیم کیفیت را در این حوزه افزایش دهیم کاربران بیشتر به سمت استفاده از خدمات داخلی راغب میشوند ./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.