تعدد کاندیداهای اصولگرایان شاید مرا مجبور کند وارد صحنه شوم/بر منابع مالی، هزینه‌ها و درآمد شهرداری نظارت داریم

۳۱فروردین۱۳،

رئیس شورای شهر تهران دربارهٔ احتمال کاندیداتوری‌اش در دور یازدهم انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از مسائلی که شاید مرا مجبور کند وارد عرصه شوم تعدد کاندیداهای اصولگرایان است که قطعا باید به تعداد بسیار کمتری برسد.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران و در حاشیه همایش نقش شوراها در تحقق حماسه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در مورد اینکه از شما در این همایش برای حضور در عرصه انتخابات دعوت شد اما پاسخی به این دعوت ندادید، اظهار داشت: من نمی‌خواستم امروز این مسئله را مطرح کنم چون در سالروز شوراها هستیم و امروز به عنوان یک شورایی اینجا صحبت می‌کنم.  
 
وی ادامه داد:‌ انشاءالله در یک فرصت مناسب این موضوع را باز می‌کنم.
 
چمران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه تاکنون کسانی که می‌خواستند در عرصه انتخابات حضور داشته باشند وارد عمل شدند و بنابراین شما در چه مقطعی نظر خود را اعلام خواهید کرد، گفت:‌ بنده فکر می‌کنم اینکه اغلب کاندیداها حضور خود را اعلام کرده‌اند سببی نیست که سایرین هم همان راه را طی کنند و سلیقه و فکر من این بوده که شاید در حال حاضر ضرورت نداشته باشد که در این ایام پا به صحنه بگذارم چرا که هنوز هم من نگران ادامه دادن کار خودم در شوراها هستم و اجازه بدهید در زمان دیگری دربارهٔ این مسئله صحبت کنم.
 
رئیس شورای شهر در پاسخ به اینکه آیا ائتلاف‌های مختلف با شما رایزنی داشته‌اند یا خیر، اظهار داشت:‌ بنده با همه صحبت کرده‌ام و دیدارهای معمولی و عادی داشته‌ایم اما در این زمینه صحبتی نشده است.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرتان دربارهٔ تعدد کاندیداها در جریان اصولگرایی چیست؟ گفت:‌ از نظر من تعدد خوب نیستند و یکی از مسائلی که شاید من را مجبور کند وارد عرصه شوم همین مساله تعدد کاندیداهاست که باید قطعا به تعداد بسیار کمتری برسند تا مردم دچار نگرانی و تشتت نشوند.  
 
خبرنگار دیگری دربارهٔ نظارت شوراها بر عملکرد شهرداری تهران و مسائلی که به شهردار تهران دربارهٔ بریز و بپا‌ش‌های انتخاباتی نسبت داده می‌شود سوال کرد که چمران پاسخ داد:‌ بنده بحث فرد و شهرداری خاصی را ندارم اما شورای شهر بر منابع مالی شهرداری، هزینه‌ها و درآمدهای آن نظارت دارد.
 
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ما حسابرس‌های قسم‌خورده‌ای داریم که همه کارشان را قبول دارند گفت: در بحث نظارت بر شهرداری‌ها تفریق بودجه را داریم و همه مسائل را بررسی می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه اگر فردی در مسائل خصوصی خودش مخارج و هزینه‌هایی دارد به شهرداری ربطی ندارد افزود: مطمئنا استفاده از بودجه‌های دولتی و شهرداری خلاف است و علما نیز این مسئله را حرام اعلام کرده‌اند اما ما تا آنجا که امکان دارد نظارت خودمان را ادامه می‌دهیم.  
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.