تعرفه‌های تازه مکالمات بین‌الملل اجرا می‌شود

۳۰م دیماه ، ایسنا- تعرفه تازه مکالمات بین‌الملل از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرکت ارتباطات زیرساخت ابلاغ شد و اعمال این تعرفه‌ها از اول بهمن ماه سال جاری برای تمامی اپراتورهای تلفن ثابت و همراه الزامی شده است.

شرکت ارتباطات زیرساخت طی نامه‌ای به ۱۰ اپراتور تلفن ثابت و همراه کشور شامل شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات شمس نوین، شرکت مخابراتی سیار اصفهان، شرکت ارتباطات جامع نوین، شرکت ایرانول، شرکت منتظران عدل گستر، شرکت ضحی کیش، شرکت ارتباطات سیار، سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی کیش، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، به این شرکت‌ها اعلام کرد: تعرفه‌های تازه مکالمات بین‌الملل باید از تاریخ یاد شده اعمال شود.

تعرفه مکالمات بین‌الملل برای تماس با تلفن ثابت و همراه در ۱۶ سطح تعیین شده است.

در این تعرفه‌ها که چندی پیش از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام شده‌اند، ارزان‌ترین قیمت برای مکالمات بین الملل مربوط به کشورهای سطح اول می‌شود که برای آن‌ها تعرفه‌ای معادل ۷۰ تومان در دقیقه در نظر گرفته شده است.

همچنین بر این اساس بعضی کشورها که در سطح ۱۶ قرار گرفته‌اند هم به عنوان گران‌ترین کشورها شناخته شده و برای هر دقیقه مکالمه با آنها کاربر موظف به پرداخت ۱۰ هزار تومان می‌شود؛ این در حالیست که در تعرفه‌های قبلی که حتی شش ماه هم از ابلاغ آن‌ها نمی‌گذشت قیمت گران‌ترین کشورها تنها سه هزار تومان بوده است.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.