تعرفه رومینگ حجاج هیچ تغییری نکرده است

همراه اول در واکنش به خبر تغییر تعرفه رومینگ حجاج در سال جاری اعلام کرد که این تعرفه‌ها هیچ تغییری نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارس، طی چند روز گذشته، اخباری به نقل از تعدادی از حجاج مشترک همراه اول مبنی بر این که تعرفه رومینگ برای سیم کارت های همراه اول در عربستان بیشتر از مقدار اعلام شده قبلی است، منتشر گردید.

همراه اول نظر به اهمیت موضوع، بلافاصله بررسی کامل مکالمات صورت گرفته در سیم کارت های دائمی و اعتباری حاضر در عربستان را در دستور کار خود قرار داد و یقین حاصل شد که هیچ گونه تغییر و یا خطایی در محاسبه هزینه ارتباطات حجاج همراه اولی در موسم حج رخ نداده است.

همراه اول تأکید کرده فارغ از تغییرات قیمت ارز، همان طور که پیش از آغاز موسم حج وعده داده شده است، برای سیم کارت های دائمی و اعتباری حجاج همراه اولی، تعرفه هر دقیقه مکالمه ۷۰۰تومان، مکالمه دریافتی دقیقه ای ۳۵۰تومان، ارسال پیامک ۳۰۰تومان و دریافت پیامک رایگان است.

همراه اول بر رعایت کامل این تعرفه ها وفادار است و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که نماینده ای هم به عربستان اعزام کرده است نیز به عنوان نهاد ناظر قانونی، بر عملکرد اپراتورها نظارت دقیق دارد.

شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن تشکر از قاطبه حجاج بزرگوار ایرانی که همراه اول به افتخار همراهی آنان در ایام حج نیز نائل آمده، تأکید کرده است نماینده همراه اول در عربستان و نیز مرکز تماس ۹۹۹۰ همراه اول در ایران، آماده پاسخگویی و رفع هرگونه شائبه احتمالی تعرفه ای حجاج به صورت موردی و مصداقی است.

خبر های مرتبط:

  1. ارائه مقرون به صرفه‌ترین تعرفه خدمات تلفن‌همراه به حجاج توسط ایرانسل
  2. تخفیف ۸۰ درصدی همراه اول به حجاج؛ جزییات تعرفه‌ی رومینگ در کشور عربستان
  3. ۲۰۰ کانال مخابراتی برای حجاج ایرانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.