تعرفه صادرات کیف و کفش به کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا، صفر می‌شود

رئیس سازمان توسعه تجارت می‌گوید تعرفه صادرات کیف و کفش به کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا به زودی صفر می‌شود.

تعرفه صادرات کیف و کفش به کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا، صفر می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، علی رضا پیمان پاک در نشست بررسی و تدوین راهکارهای تقویت حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌ تخصصی بین‌المللی صنایع نساجی، پوشاک و منسوجات چرمی با اشاره به اینکه سازمان توسعه تجارت اقدامات لازم را برای توسعه بازار و حل مشکلات تجار انجام می‌دهد، افزود: رویکرد رئیس جمهوری این است که تقویت و توسعه فعالیت‌های شرکت‌ها و مجموعه‌های غیرنفتی باعث افزایش صادرات می‌شود. در این راستا مشوق‌های صادراتی برای گرفتن بازارهای هدف توسط شرکت‌ها و تجار ایرانی، تا آخر سال مصوب می‌شود.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از حل مشکلات ارزی، گمرکی، مرکز دپو و نمایشگاه‌ها برای فعالان صنعت کفش و تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنایع نساجی، پوشاک و محصولات چرمی خبر داد و بر حضور فعالان این حوزه در نمایشگاه کفش روسیه در اسفندماه و برگزاری نشست‌های B2B با حمایت‌های این سازمان تاکید کرد.

وی در ادامه اعلام کرد که این سازمان همکاری‌های لازم را با این اتحادیه برای حضور در کشور عمان و بدست آوردن بازارهای جدید از طریق این کشور برای توسعه صادرات محصولات و تولیدات داخلی در حوزه کیف و کفش و مشتقات آن، انجام خواهد داد.

پیمان‌پاک همچنین به انجام آسیب‌شناسی کامل در حوزه صادرات جهت بدست آوردن بازارهای دائمی و جدید برای توسعه صادرات تمام محصولات ایرانی خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت، در این نشست همچنین مقرر شد که شرایط برای حضور شرکت‌های معتبر در این حوزه و اتحادیه علاوه بر نمایشگاه روسیه، در نمایشگاه‌های مطرح کشور ترکیه و کشورهای آفریقایی، آنهم با حمایت سازمان توسعه تجارت فراهم شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.