تعزیرات با اصناف متخلف و گرانفروش بازار ماه رمضان برخورد می کند

‘ بزرگمهر صادقی’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: تعزیرات استان تهران آمادگی کامل خود را برای همکاری در تنظیم بازار ماه مبارک رمضان به مراجع نظارتی مانند سازمان بازرگانی و شورای اصناق اعلام کرده است.

براساس تقویم رسمی کشور، ۳۱ تیرماه جاری مصادف با نخستین روز ماه مبارک رمضان است.

این مقام مسوول در تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه تعزیرات این استان برای برخورد با صنف های متخلف بویژه گران فروشان در این ایام آمادگی کامل دارد گفت: گشت های سیار تعزیرات استان تهران این آمادگی را دارند تا در بحث تنظیم بازار ماه مبارک رمضان به همراه بازرسان سایر مراجع نظارتی به سطح بازار رفته و ضمن بررسی وضعیت بازار، با متخلفان در محل وقوع تخلف برخورد کنند.

صادقی همچنین از ایجاد شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده های مربوط به تنظیم بازار ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: پرونده های ارسالی از سوی مراجع نظارتی مانند سازمان بازرسی و شورای اصناف در رابطه با تنظیم بازار ماه رمضان، در شعبات ویژه به صورت سریع مورد رسیدگی قرار گرفته و احکام متخلفان در اسرع وقت اجرا می شود.

به گفته معاون حقوقی تعزیرات حکومتی استان تهران، تعزیرات حکومتی این استان هم اکنون ۲۱ گروه گشت سیار دارد که در صورت نیاز مراجع نظارتی، همراه بارسان آنها به بازرسی از بازار پرداخته و با متخلفان برخورد می کنند.

اجتمام**۹۱۴۰**۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۰۰۸۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.