تعصبات بی‎جا و فتواهای غیر معقول منافع اسرائیل را تامین می‎کند

اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش حوزه سیاست خارجی ممتاز نیوز، مصطفی مصلح زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن هاشمی با طاهر المصری رئیس مجلس اعیان اردن دیدار کرد.

در این ملاقات سفیر کشورمان با تشریح روند مناسبات فیما بین بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت ارتقای روابط سیاسی و اقتصادی و فرهنگی با اردن تاکید کرد .

وی همچنین با اشاره به تحولات منطقه و بویژه بحران سوریه و تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین خاطر نشان ساخت دو کشور جهت جلوگیری از تبعات این تحولات بر سایر کشورهای منطقه ضرورت دارد بیش از قبل همکاریهای دوجانبه و منطقه ای خود را تقویت نموده و تلاشهای دشمنان برای فتنه انگیزی بین مسلمانان و ایجاد دشمن ساختگی به جای دشمن واقعی که رژیم اشغالگر است خنثی نمایند.

طاهر المصری رئیس مجلس اعیان نیز با تقدیر از تلاشهای سفیر کشورمان برای ارتقای مناسبات اظهار امیدواری کرد با اعتماد سازی بین دو کشور روند مناسبات طرفین روز بروز افزایش یابد .

وی ضمن تشریح تحولات حساس منطقه گفت: تعصبات بی جا و صدور فتواهای غیر معقول سبب عمیق تر شدن هر چه بیشتر شکاف بین اتباع مذاهب مختلف اسلامی خواهد شد و در نهایت به منافع رژیم صهیونیستی کمک خواهد کرد.

رئیس مجلس اعیان اردن  نقش ایران در منطقه را مهم ارزیابی کرد و گفت علماء‌ و سازمانهای ایران قادرند دسیسه های دشمنان برای ایجاد تفرقه و دو دستگی و تعصبات طایفه ای و مذهبی را نقش بر آب کنند.

وی از پیشنهاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در مورد تشکیل اجلاس علمای مذاهب هشت گانه اسلامی استقبال نموده و گفت احتمالا در اردن برگزار می کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.