تعطیلات بهنام صدیقی در گالری راه ابریشم

۲۶خردادماه،

سومین نمایشگاه عکس انفرادی بهنام صدیقی با عنوان تعطیلات از دوم تا سوم تیرماه در گالری راه ابریشم برپا می گردد.

بهنام صدیقی در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: تعطیلات عنوان سومین نمایشگاه عکس انفرادی من است. دراین نمایشگاه ۲۰ عکس رنگی که با دوربین آنالوگ و با تکنیک اسلاید گرفته شده است؛ به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گفته صدیقی؛ عکاسی این مجموعه دو سال زمان برده است و موضوع عکس های اوقات فراغت جوانان درطبیعت است.او دراین مجموعه تلاش کرده است که تنهایی اشخاص را عکاسی کند.

او درپاسخ به این پرسش که برای عکاسی این مجموعه چون تلاش کرده تنهایی اشخاص را به تصویر بکشد با چه دشواری های روبرو بوده گفت: با توجه به این که من مدت ها با این گروه دوست هستم و سفرمی روم برای عکاسی این پروژه با هیچ مشکلی روبرو نبوده ام.

صدیقی با بیان این مطلب که طبیعت وعناصر پیرامون آن در بگ گراند این عکس ها دارای اهمیت می باشند گفت: درواقع سعی کرده ام با توجه به المان های طبیعت؛ تضاد میان انسان و طبیعت را نشان بدهم.

این عکاس که سابقه عکاسی مطبوعاتی را نیز در کارنامه خود دارد، دربارهٔ عکاسی مجموعه هایش با دوربین آنالوگ گفت: برای این که دقت برای من از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این عکس های مجموعه هایم را با دوربین آنالوگ عکاسی می کنم؛ تا عکس را بگیرم که بتوانم از آن استفاده کنم.

وی افزود:عکس هایی که با دوربین دیجتال گرفته می گردد بسیار تخت می باشند و دامنه نورپردازی درعکاسی آنالوگ بسیاربیشتر از عکاسی دیجتال است. همه این عوامل من را وا می دارد که با دوربین آنالوگ عکاسی کنم.

صدیقی پیش ازاین دو نمایشگاه با عنوان “اندوه بم” ۱۳۸۲ خانه هنرمندان ایران و “اکباتان غرب تهران” ۱۳۸۸ را برپا کرده است.

او درآینده نزدیک قصد دارد عکس های با موضوع مهاجرت جوانان ایرانی را به خارج از کشور به نمایش بگذارد. او برای عکاسی ازاین مجموعه یک روز پیش از مهاجرت جوانان؛ تنها یک عکس از آنها می گیرد.

انتهای پیام/

۳۲۰/۳۲
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.