تعطیلی رستوران فوتبالیست مشهور در تهران

۲۶اردیبهشت،

رستوران کی اف سی تهران شبعه جام جم که گفته می شد با مدیریت فوتبالیست اسبق تیم ملی هدایت می گردد ، تعطیل و جای خود را به رستوران دیگری داد.

ممتازنیوز: رستوران کی اف سی تهران شبعه جام جم که گفته می شد با مدیریت فوتبالیست اسبق تیم ملی هدایت می گردد ، تعطیل و جای خود را به رستوران دیگری داد.

رستوران کی اف سی که بر اساس ادعای موسسانش مجوز خود را از شرکت کی اف سی مادر در امریکا دریافت کرده بودند چندی است در تهران جای خود را به فست فود دیگری به نام سوگود (SOOGOOD) داده است.

بر اساس این گزارش ، ادعای رستوران کی فی سی ایرانی چندی پس از انتشار یافتن خبرها و نشست مطبوعاتی مدیران این رستوران ، از سوی وزارت خانه های مرتبط با این امر تکذیب شد و قرار شد تا پس از اثبات و احراز مدارک انین شرکت مبنی بر اخذ نمایندگی با مجوز مورد تایید از شرکت مادر ، کی اف سی ایرانی بدون ذکر نام این شرکت و بدون تابلو فعالیت کند.

پس از این موضوع مدیران کی اف سی ایرانی تعهد کردند تا مدارک خود را به وزارت بهداشت ، وزارت صنعت و وزارت ارشاد ارائه دهند که با طولانی شدن این پروسه و عدم توانایی کی اف سی در اثبات ادعایش مجبور به پوشاندن لوگوی این رستوران و تغییر نام آن شدند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز رستوران کی اف سی در کشورمان شعب متعددی را افتتاح کرده بود ، اما هیچ یک از آنها ادعای برند اصل و دارای مجوز از شرکت مادر را نداشتند.

کی اف سی ایرانی در اسفند ماه سال ۹۰به صورت رسمی و با برپایی یک نشست خبری کار خود را آغاز کرد ؛ اما از همان ابتدا با مخالفت های بسیاری روبه رو شد و مجبور شد لوگوی اصلی این شرکت که “کلونل” با پاپیون بود را قدری تغییر داده و به سبک خود ، کلونل را بدون پاپیون به سردر فست فود خود آویزان کند.

شرکت کیهان افتخار سینا ، مالک کی اف سی ایرانی که در ابتدای ورود خود مدعی اشتغالزایی ۳ هزار نفری در سطح کشو شده بود ، برنامه ریزی کرده بود تا طی ۵ سال ۵۰۰ شعبه را در سراسر کشور راه اندازی کند.

هم اکنون شعبه جام جم این رستوران که با مالکیت کریم باقری از فوتبالیست های نامدار و سابق تیم ملی هدایت می شد ، تعطیل و با نام تازه SOOGOOD به فعالیت خود ادامه می دهد.

سیتنا


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.