تعطیلی پنج‌شنبه‌های دانشگاه آزاد ابلاغ شد/شرایط حضور و ساعت کاری کارکنان

97-14.jpg

اصلاحیه آیین‌نامه حضور و غیاب و ساعات کاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و چگونگی تعطیلی پنج‌شنبه‌ها به واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در ابلاغیه معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد خطاب به واحدهای دانشگاهی آمده است: با تصویب هیأت رئیسه دانشگاه آزاد، ایام کاری هفتگی کارکنان از روز شنبه تا چهارشنبه همانند دانشگاه‌های دولتی به شرح زیر تعیین و به طور آزمایشی در یک ترم از اول مهر تا ۱۵ بهمن ۹۱ اجرا می‌شود.

بر این اساس، شروع کار روزانه کارمندان دانشگاه از ساعت ۷:۳۰ تا ساعت ۱۵:۳۰ تعیین شده است و مسئولین واحدهای سازمانی موظفند فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، اداری، مالی و فرهنگی و … را به نحوی برنامه‌ریزی کنندکه کلیه فعالیت‌های مذکور در طول ایام هفته و از روز شنبه تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه انجام شود.

در این بخشنامه آمده است: آندسته از فعالیت‌هایی که رئیس واحد دانشگاهی یا یکی از معاونین تشخیص دهند که ضرورت دارد که در روز پنج شنبه انجام شود، مطابق موارد زیر اقدام لازم به عمل خواهد آمد: حداکثر حضور کارکنان در روز پنج شنبه ۸ ساعت می‌باشد و بیش از آن قابل احتساب نخواهد بود، چنانچه با اجرای دستورالعمل مذکور، ساعت اضافه کاری ماهانه کارکنان از سقف ۱۲۰ ساعت در ماه تجاوز کند، ما بقی ساعات اضافه کاری پس از تائید رئیس یا مقام مجاز از طرف ایشان به عنوان اضافه کار مازاد تلقی و محاسبه می‌شود.

همچنین حداکثر ۱۰ درصد کارمندان، مجاز به حضور و انجام کار اضافی در روز پنج شنبه هستند.

در ادامه بخشنامه آمده است: پرسنل سازمان سما و کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه آزاد مشمول ضوابط و مقررات مربوط به خود بوده و کما فی السابق به فعالیت ادامه خواهند داد.

در این بخشنامه توصیه شده که واحدها و مراکز حتی المقدور کلیه کلاسها و فعالیت‌های آموزشی را در طول شنبه لغایت چهارشنبه به انجام برسانند و چنانچه ضرورت به حضور کارکنان در روز پنج شنبه باشد باید مراتب برابر بخشنامه حاضر مورد پیگیری قرار گیرد.

اگر برخی واحدها یا مراکز آموزشی قادر بر اجرای کلیت یا قسمتی از مفاد بخشنامه نباشند، لازم است مراتب را از طریق رئیس منطقه مربوطه به این معاونت منعکس و کسب تکلیف کنند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.