تعطیل شدن مترو به دلیل گیر کردن پای یک زن در مترو! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از بی‌بی‌سی: گیرکردن پای یک زن ایستگاه مترو لندن را تعطیل کرد. حادثه در متروی لندن باعث تخلیه ایستگاه و به تأخیرافتادن قطارها شد.

بر اساس گزارش بی‌بی‌سی جهانی گیرکردن پای یک مسافر زن در بین مجرای قطار و سکوی ایستگاه منجر به تخلیه ایستگاه از مسافران برای کمک به وی شده است.

تعطیل شدن مترو به دلیل گیر کردن پای یک زن در مترو! +عکس

ماجرا زمانی آغاز شده است که مسافران فریادهای بلند یک زن را بعد از توقف یکی از قطارها شنیدند و متوجه شدند پای این زن بین قطار و سکو گیر کرده است.

مسئولان ایستگاه متروی«کنینگ تاون»(Canningtown) بلافاصله اقدام به تخلیه سایر مسافران و بستن ایستگاه کردند و اورژانس به صحنه رسیده است و ماجرا را پیگیری کرده است.

این حادثه و شنیدن فریادهای  این زن که  پایش در فاصله بین قطار و سکوی ایستگاه گیرکرده بود سایر مسافران را ترسانده بودند و مسافران وحشت‌زده ایستگاه قطار را ترک کردند.

یک سخنگوی سیستم حمل و نقل لندن (TFL) در این رابطه گفته است که بلافاصله قطار متوقف شد و تلاش‌ها برای رهاسازی این زن آغاز شد اما نتوانستیم کاری از پیش ببریم و در نهایت از جک برای تکان‌دادن کل واگن استفاده کردیم.

در نهایت تلاش‌های اورژانس و کارکنان مترو و آتش‌نشانی نتیجه داد و پای زن با کمترین جراحت آزاد شد.

یک سخنگوی بخش خدمات آمبولانس لندن گفت: "این زن با جراحات جزئی محل حادثه را ترک کرد و نیازی به بستری‌شدن وی نبود"

سخنگوی مترو اعلام کرد که ایستگاه مترو که از ساعت ۰۸:۰۰ به دلیل این حادثه بسته شده بود ساعت ۰۹:۳۰ باز شد و خدمات خود را از سر گرفت.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.