تعمیق مناسبات ایران و عمان به نفع ملت‌های منطقه است/تجلیل از مقاومت ایران در برابر شرایط تحمیلی قدرت‌های سلطه‌جو

۱۱ام بهمن ،

رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه عمان با بیان اینکه دو ملت از اشتراکات فراوانی برخوردار می باشند، گفت: تعمیق مناسبات ایران و عمان به نفع دو ملت و ملت‌های منطقه است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران در دیدار وزیر امور خارجه عمان با بیان اینکه دو ملت از اشتراکات فراوانی برخوردار می باشند، اظهار داشت: تعمیق مناسبات ایران و عمان به نفع دو ملت و ملت‌های منطقه است.

رییس‌جمهور با اشاره به تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی خاطرنشان کرد: اگر در تمامی تحولات موجود جهان، موضع عدالت و احترام رعایت شود، همه طرفین سود خواهند برد و جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در روند اصلاح شرایط موجود به نفع بشریت مشارکت و همکاری همه جانبه داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه از شرایط موجود منطقه هیچ‌کس سود نمی‌برد مگر دشمنان بشریت، بر ضرورت تلاش و مشارکت همگانی برای تعمیق برادری، پیشرفت، رفاه و امنیت تأکید کرد.

وزیر خارجه عمان نیز در این دیدار مناسبات و همکاری‌های تهران – مسقط را مثبت و سازنده دانست و از ایستادگی و مقاومت جمهوری اسلامی ایران در برابر شرایط تحمیلی قدرت‌های سلطه‌جو تجلیل کرده و پافشاری بر مقاومت را سبب اصلاح شرایط دانست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.