تعهد و تخصص ویژگی‌های مهم بانوان هنرمند است

۱۱اردیبهشت،

مدیر عامل موسسه هنرهای معاصر در گفت‌‌وگو با هنرآنلاین

مهدی افضلی ضمن تاکید بر اشاعه فرهنگ فاطمی، تعهد و تخصص را از ویژگی‌های مهم بانوان هنرمندی دانست که در عرصه هنر واقعی گام بر می‌دارند.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، عصر امروز پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت مراسم بزرگداشت مقام معنوی حضرت فاطمه(س) با نام “دُر نبی”، در تالار وحدت و با همت موسسه هنرهای معاصر برگزار شد.

پس از پایان این مراسم مهدی افضلی مدیر عامل موسسه هنرهای معاصر در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین به بررسی زوایای مختلف برگزاری این مراسم پرداخت.

مدیر عامل موسسه هنرهای معاصر با اشاره به ویژگی های بانوان هنرمند اظهار کرد: تعهد و تخصص از ویژگی های مهم بانوان هنرمندی است که در عرصه هنر واقعی گام بر می‌دارند.

افضلی دربارهٔ هدف برگزاری این مراسم گفت: هدف از برگزاری مراسم “دُر نبی” تجلیل و تکریم از هنرمندان ارزشی کشور بود. همانگونه که دیدید بسیاری از هنرمندان ارزشی و متعهد کشور که در سطح بالایی از هنر قرار دارند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با اشاره به اشاعه فرهنگ فاطمی اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی موسسه هنرهای معاصر تکریم از این هنرمندان و اشاعه فرهنگ فاطمی است که در سال های قبل با جدیت بسیاری این موضوع را پیگیری و در همین راستا مراسم بسیاری را برگزار کرده ایم.

افضلی ادامه داد: پرداختن به مباحث بانوان یکی از مباحث بسیار مهم است که ما همواره آن را در برنامه های خود داریم. این برنامه نیز ویژه بانوان بود و در آن از بانوان هنرمند تقدیر کردیم. به طور حتم تا کنون مراسمی با چنین عظمتی برای تجلیل از بانوان برگزار نشده، که خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم.

انتهای پیام / ۴۲
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.