تعیین تعرفه ها در انتظار تشکیل جلسه شورای عالی بیمه

چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت – ۰۵:۵۰:۳۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیر کل دفتر تدوین استانداردها اعلام کرد؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیر کل دفتر ارزیابی فناوری و تدوین استانداردها وزارت بهداشت گفت: کار کارشناسی تعرفه های پزشکی در سال جدید تمام شده است و در انتظار تشکیل جلسه شورای عالی بیمه برای اعلام آن هستیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وب دا، علیرضا اولیایی منش اظهار داشت: در جلسه ای که به اتفاق دکتر امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت با آقای عمادی معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتیم نیز از ایشان مجدانه درخواست کردیم تا پایان اردیبهشت ماه، با تشکیل جلسه شورای عالی بیمه، تکلیف تعرفه ها را مشخص کند.
وی افزود: جلسات کارشناسی تعیین تعرفه های پزشکی سال ۹۱ تمام شده و هم کارشناسان معاونت درمان وزارت بهداشت و هم کارشناسان بیمه نظرات خود را در این خصوص اعلام کرده اند، هیچ جلسه ای هم در این خصوص ملغی نشده و تاکنون همه جلسات کارشناسی تعیین تعرفه ها تشکیل شده است.
وی ادامه داد: با اتمام این جلسات، باید منتظر تعیین وضعیت بودجه و برخی امور دیگر از جمله نظرات مسئولان بلند پایه درخصوص میزان تعرفه های پزشکی برای امسال باشیم که به نظر می رسد این نظرات نیز تا پایان اردیبهشت ماه مشخص شده و در جلسه شورای عالی بیمه تصمیم گیری نهایی در این خصوص گرفته شده و اعلام شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۲۱۷۵۰۳۹۶۴۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.