تعیین نرخ مکالمات و محدوده پوشش رایتل

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه تعرفه هر دقیقه مکالمه صوتی (معمولی) درون شبکه‌ای اپراتور سوم را ۵۹٫۹ تومان، مکالمه تصویری ۱۶۰ تومان، پیامک لاتین ۲۲۲ ریال و پیامک فارسی ۸۹ ریال تصویب کرد.
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه خود، تعرفه‌های نهایی اپراتور سوم تلفن همراه را تصویب کرد.
بر این اساس، این کمیسیون، سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه صوتی (معمولی) درون شبکه‌ای را برای این اپراتور ۵۹٫۹ تومان تصویب کرد.
همچنین سقف تعرفه پیامک لاتین ۲۲۲ ریال و پیامک فارسی ۸۹ ریال مصوب شده که برای سیم‌کارت اعتباری می‌تواند ۲۰ درصد بیشتر باشد.
همچنین سقف تعرفه تماس تصویری نیز این اپراتور هر دقیقه ۱۶۰ تومان تصویب شده است.
این مصوبه در آخرین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شده و هنوز به امضا نرسیده است.
مدیرعامل اپراتور سوم (رایتل) گفت: برنامه این اپراتور تحت پوشش قرار دادن ۱۰ شهر اصلی کشور تا پایان شهریور سال است.
حمید فرنگ در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه شبکه رایتل در کشور در حال توسعه است اظهار داشت: مشهد و شیراز در حال تجهیز به شیکه رایتل هستند.
وی با اشاره به اینکه شبکه رایتل در استان تهران، و شهر کرج توسعه پیدا کرده است گفت: ۱۰ شهر اصلی کشور شامل قم، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، مرکزی، کرمانشان و همدان تا شهریور به شبکه رایتل مجهز می‌شوند.
مدیر عامل رایتل گفت: فناوری شبکه رایتل ، فناوری نسل ۵/۳ تلفن همراه است که تقریبا آخرین فناوری تجاری شده تلفن همراه در دنیا است.
فرنگ افزود: یکی از جاذبه های سیم کارت های رایتل ، اینترنت پر سرعت آن است که قابلیت جابجایی دارد و با تجربه کاربران ایرانی که از اینترنت وایمکس یا ADSL استفاده کرده‌اند، متفاوت است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.