تعیین چارچوب کلی انتخابات شوراها/وارد مصادیق نشده‌ایم

۳۰م دیماه ،

جزئیات جدیدی از فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پیروان/

اولین جلسه اعضای گروه انتخابات شوراهای جبهه پیروان خط امام و رهبری چندی پیش برگزار شد و براساس تصمیم اعضا، قرار شده است تا هر هفته این گروه یک جلسه برگزار کنند.

“احمد نیک‌فر” عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین به عنوان نماینده این تشکل در گروه انتخابات شوراهای جبهه پیروان خط امام و رهبری حضور دارد و در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، آخرین جزئیات فعالیت‌های این گروه را تشریح کرد.

وی گفت: نمایندگان تشکل‌های زیرمجموعه جبهه پیروان برای انتخابات شوراها، تاکنون یک جلسه با یکدیگر برگزار کرده‌اند و طی آن چهارچوب کلی برای ادامه فعالیت‌ها مشخص شده است.

نیک‌فر تصریح کرد: این گروه هر هفته یک جلسه برگزار می‌کند و در آینده نیز مباحث تدوین گفتمان، تعیین ساختار و برنامه‌ریزی برای مشخص کردن مصادیق را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی دربارهٔ فعالیت‌های کارگروه انتخابات شوراهای جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: کارگروه انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات شوراها چهارچوبی را تدوین کرده است و به اعضای جام در استان‌ها، اعلام کردیم که براساس بایدها و نبایدهایی که جامعتین برای اصولگرایی تعیین کردند، با سایر اصولگرایان مذاکره کنند.

رئیس ستاد انتخابات شوراهای جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: این گرو‌ها باید براساس گفتمان و مطالبات مردم و مقام معظم رهبری از شوراها را تدوین و براساس آن برنامه‌ریزی کنند.

نیک‌فر با تاکید بر اینکه باید اصولگرایان در انتخابات شوراها با لیستی واحد وارد عرصه رقابتی شوند، ادامه داد: تعداد اعضای شوراهای شهر در تهران به ۳۱ نفر افزایش پیدا کرده است و معتقدیم که با یک تفاهم می‌توانیم به لیستی واحد برسیم.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین ضمن تکذیب برخی خبرها مبنی بر اینکه جام تعدادی از اعضای خود را برای لیست شوراهای جبهه پیروان خط امام و رهبری معرفی کرده است، خاطر نشان کرد: تاکنون از جامعه اسلامی مهندسین کسی برای انتخابات شوراها اعلام آمادگی نکرده است و وارد مصادیق،  نیز نشده‌ایم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.