تعیین ترکیب کمیسیون ها به نتیجه نرسید/ پیشنهاد هفت تن از اعضا برای تدوین آئین نامه انتصابات شهرداری

فروردین ۱۴۰۳

۳۱ عضو شورای شهر تهران در هشتمین جلسه از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به بررسی تعیین ترکیب کمیسیون ها پرداختند که به نتیجه نرسید و به جلسه آتی موکول شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ هشتمین جلسه از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز با حضور ۳۱ عضو شورای شهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح مباحث جلسه امروز اظهار داشت: امروز شورا سه دستور جلسه را در دستور کار داشت که در دستور اول ارائه گزارش نحوه انجام برنامه پنج ساله اول و گزارش شهردار تهران در این زمینه بود و همینطور پیشنهاد فرآیند تدوین برنامه دوم پنج ساله که به سبب تغییرات به وجود آمده به تشخیص هیئت رئیسه به تعویق افتاد و در جلسات آتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در دستور جلسه دوم امروز شورا بررسی یک فوریت پیشنهاد هفت تن از اعضا برای تدوین آئین نامه ای جهت انتصابات در شهرداری مورد بررسی قرار گرفت که اعضا مباحث مختلفی را پیرامون آن مطرح کردند و در نهایت به رای گذاشته شد.

وی افزود: با توجه به سابقه قبلی و دستور العمل های موجود و نیز نیاز به کار کارشناسی و مفصل این آئین نامه یک فوریت آن رای نیاورد و مقرر شد به صورت عادی در جلسات کمیسیون ها بررسی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: در دستور جلسه سوم امروز شورا که بیشترین زمان جلسه به آن اختصاص پیدا کرد تعیین ترکیب کمیسیون ها و عضویت اعضا در کمیسیون های مختلف شورای اسلامی شهر تهران به بحث و بررسی گذاشته شد و روشهای مختلف تعیین عضویت اعضا ارائه شد که این بحث به سبب پایان زمان جلسه به نتیجه نرسید و ادامه بحث به جلسه آتی موکول شد./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.