تعیین تکلیف آخرین ثبت‌نام‌کنندگان مسکن ویژه

۱۵اردیبهشت،

borna ghasemi-9-17.JPG

کلیه متقاضیانی که تا پایان روز شنبه – ١۴ اردیبهشت ماه – برای ثبت‌نام در مسکن ویژه تهرانسر در بانک مسکن حساب باز کرده و مبلغ ۲۰ میلیون تومان را واریز کرده‌اند، حائز شرایط شیوه‌نامه ثبت‌نام می باشند و می‌توانند مراحل بعدی ثبت‌نام را طی کنند.

به گزارش خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، تمامی ثبت‌نام‌کنندگان در مسکن ویژه تهرانسر که حائز شرایط ثبت‌نامی بوده و قسط ۲۰ میلیون تومانی اول را واریز کرده‌اند، می‌توانند برای تکمیل ثبت‌نام و طی مراحل بعدی اقدام کنند و جای نگرانی نیست.

همچنین متقاضیان انصرافی یا کسانی که در بررسی‌های اداره کل راه و شهرسازی استان تهران واجد شرایط تشخیص داده نشوند، می‌توانند ضمن ثبت انصراف از طرح، نسبت به عودت مبلغ واریزی خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، شنبه – ۱۴ اردیبهشت – اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از تکمیل ظرفیت ثبت‌نام مسکن ویژه تهران خبر داد که در این میان بعضی از متقاضیانی که در این روز حساب باز کرده بودند، از مورد قبول واقع شدن ثبت‌نام خود تردید داشتند که این ثبت‌نام تا پایان روز شنبه مورد تایید اداره راه و شهرسازی اعلام شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.