تعیین تکلیف بازگشایی ۲۹ رشته ورزشی/ تصمیم گیری اولیه برای لیگ فوتبال

معاون کل وزیر بهداشت در رابطه با مصوبات امروز ستاد کشوری مقابله با کرونا درباره برگزاری لیگ‌های ورزشی توضیح داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، دکتر ایرج حریرچی با اشاره به نامه وزیر بهداشت به وزارت ورزش درباره از سرگیری برخی ورزش‌های انفرادی گفت: امروز این نامه به وزارت ورزش ارسال شد. همچنین در مورد ۲۹ ورزش انفرادی مثل انواع رشته‌های دو و میدانی، تیراندازی، وزنه برداری و حتی رشته‌هایی مثل تنیس روی میز و تنیس خاکی، تصمیم‌گیری شد.

وی گفت: به این ترتیب در توافقی با وزارت ورزش و جوانان و با توجه به دریافت مصوبه از ستاد ملی مبارزه با کرونا، این ۲۹ رشته ورزشی در تمام شهر‌های کشور قابل بازگشایی هستند.

وی همچنین درباره فوتبال افزود:  فقط بازی‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال باقی مانده و در سایر رشته‌های ورزشی، لیگ‌ها تعیین تکلیف شده‌اند. طی تصمیم‌گیری اولیه که انجام شده و در روز شنبه نهایی می‌شود در حضور علی‌نژاد – معاون وزیر ورزش و رئیس فدراسیون‌های ورزشی و کارشناسان وزارت بهداشت تصمیمات خوبی گرفتیم.

معاون کل وزارت بهداشت ادامه داد: در صورت تصویب نهایی این تصمیمات، از روز‌های بعد به مدت سه هفته تمرینات تیم‌ها شروع میشود و ۹ هفته‌ از لیگ باقی مانده که با پنج روز فاصله، لیگ برتر در ۴۵ روز برگزار خواهد شد و برای مسابقات آسیایی و مسابقات مقدماتی جام جهانی تیم‌هایمان آماده خواهد شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.