تعیین تکلیف مجلس بر سر مشکلات شهرداری و شهرک های صنعتی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

علیزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

معاون فرماندار قدس با اشاره به مشکلات مدیریتی شهرداری و شهرک های صنعتی در این شهرستان گفت: مدیرکل حقوقی مجلس شورای اسلامی قرار است ورود پیدا کرده واین موضوع را تعیین تکلیف کند.

رحمان علیزاده در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه حدود یک هزار واحد صنعهتی فعال در شهرستان قدس فعالیت دارند، اظهار کرد: تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا مشکلات بر سر راه دو شهرک صنعتی موجود در این شهرستان را برطرف کرده و در توسعه متوازن هر یک از این شهرکا ها و واحدهای صنعتی کمک کرده باشیم.

وی با تاکید بر جایگاه و نقش مثبت تولیدکنندگان بر رونق اقتصاد داخلی و کاهش تورم افزود: تمام دستگاه های خدمات رسان شهرستان قدس همچون آب،برق و گاز باید تمام خدمات لازم و مورد نیاز را در اختیار واحدهای صنعتی این مجموعه قرار دهند تا آنان با آرامش خاطر به دنبال افزایش تولید و توسعه فعالیت های خود باشند.

علیزاده با اشاره به اینکه شهرک های صنعتی غیردولتی زاگرس- گلبرگ و قدس در محدوده شهری واقع شدند، بیان کرد: اختلافاتی بین هیات مدیره این مجموعه و شهرداری قدس بر چگونگی نحوه مدیریت و ارائه خدمات به شهرک های صنعتی منطقه وجود دارد.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری قدس اظهار کرد: شهرداری قدس معتقد است چون شهرک ها در محدوده شهری قرار دارند باید پروانه ساختمانی را از این مجموعه دریافت کنند و هیات مدیره شهرک های صنعتی منطقه قائل به این موضوع نیست.

وی تاکید کرد: مقرر شد موضوع از طریق مدیرکل حقوقی مجلس شورای اسلامی کسب تکلیف شود و براساس نظرات قانون گذار اقدامات لازم صورت گیرد تا شاهد توسعه فعالیت های شهرک های صنعتی غیردولتی شهرستان باشیم.

 علیزاده با بیان اینکه دولت سعی دارد مشکلات پیش روی صنعتگران، تولیدکنندگان را با ارائه تحصیلات و تعامل دوجانبه و سازنده برطرف سازد، گفت: حضور و فعالیت بخش خصوصی در شهرستان قدس موجب افزایش شتاب پیشرفت شهرستان خواهد شد بنابراین تمام مسئولان امر باید در این زمینه اهتمام جدی در تعامل با بخش خصوصی و تولیدکنندگان داشته باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.