تغییرات ذائقه ای منجر به باخت مقابل لبنان شد

۲۹ آبان ،

  ایروانی پزشک تغذیه سابق تیم ملی ایران در گفتگویی اظهار داشت: من وقتی ملاحظ کردم  که برخی از کادر فنی در  کار تغذیه ای دخالت می کنند و نمی گذارند وظیفه ام را به درستی اجرا کنم  تصمیم گرفتم  از تیم ملی جدا شوم.

به گزارش تفسیریممتازنیوز، ایروانی در ادامه اظهار داشت: کی روش مربی حرفه ای است و دخالتی در تغذیه بازیکنان نمی کند برخی از دستیاران کی روش بدون تخصص لازم در امر تغذیه می خواستند نظراتشان را اجرا کنم که همین موضوع سبب شد که  از تیم ملی کنار بروم.

  پزشک تغذیه تیم ملی گفت: عیب کی روش سرمربی تیم ملی این است که به دستیاران ایرانی اش اعتماد لازم را ندارد و بیش از حد اجازه دخالت برخی از اعضای کادر فنی به بحث تغذیه بازیکنان می داد.

وی تصریح کرد: در واقع مشکلات تیم ملی از اردوی اردن آغاز شد و به بازی با لبنان رسید در تیم ملی شرح وظایف اشخاص مشخص نبود اما برخی از اشخاص در کار تغذیه ای دخالت می کردند که تذکرش را هم دادم اما فردی که باید در این مورد تصمیم گیری می کرد به این توصیه ها عمل نکرد.

وی درباره بازی با لبنان بیان داشت:  باخت به لبنان دلیلش فنی نبود و تغییراتی که در ذائقه بازیکنان توسط برخی از اشخاص صورت گرفت سبب شکست مقابل لبنان شد.

ایروانی بیان داشت: به خاطر اینکه هنوز تیم ملی فرصت دارد که با برد در سه بازی اخیرش به جام جهانی  برزیل صعود کند مابقی صحبت هایم را در مورد تیم ملی را به بعد از این بازیها موکول می کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  برای احترام به دکتر هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال که بحث تغذیه را در فوتبال ایران رواج داد از تیم ملی جدا شدم


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.