تغییر چهره برای فرار از قانون فایده ایی نداشت

شرور سابقه دار و تحت تعقیبی که برای فریب ماموران و فرار از قانون چهره خود را تغییر داده بود توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان شناسایی و دستگیر شد .

به گزارش گروه اجتماعیممتازنیوز،سرهنگ”محمدعلی بختیاری” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: درپی کسب خبری مبنی بر سکونت فردی مشکوک در یکی از آپارتمان های سطح شهر اصفهان موضوع رسیدگی در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
 وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و میدانی به صورت نامحسوس مشخص شد فرد مورد نظر از افراد شرور حوزه شهرستان مبارکه بوده که سوابقی چون درگیری مسلحانه ، شرارت ، ایجاد رعب ووحشت و ایجاد خسارت به اموال بیت المال و سرقت را در پرونده خود دارد.
 این مقام مسئول تصریح کرد: نامبرده برای فریب ماموران و فرار از قانون چهره خود را تغییر داده بود که با کنترل نامحسوس شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
 سرهنگ “بختیاری” در پایان با بیان اینکه متهم با توجه به مدارک و شواهد موجود در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی اقرار و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد یاد آور شد : افراد خطاکار و متخلف با افکاری کودکانه و تحت تاثیر فیلم های تلویزیونی سعی دارند به انحا مختلف پلیس را فریب دهند ،غافل از اینکه پلیس همیشه یک قدم پیشتر بوده و دست این افراد ساده انگار را به راحتی رو کرده و دستگیر می کند ./ف 
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.