تغییر جدول پخش مجموعه های نمایشی و فیلم های سینمایی، شبکه دو از نیمه مهرماه

جدول پخش فیلم های سینمایی و مجموعه های نمایشی شبکه دو سیما از نیمه مهرماه تغییر می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما، از شنبه ۱۵ مهر ماه جاری زمانبندی پخش فیلمها و مجموعه های تلویزیونی در شبکه دو سیما تغییر خواهد کرد.
براین اساس، از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ مجموعه های تلویزیونی به نمایش درخواهد آمد که از این هفته اولین قسمت مجموعه “رویای گنجشکها” به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی رضا جودی پخش می  شود.
فیلم های سینمایی ، تلویزیونی و انیمیشن ایران و جهان روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته در قالب “سینما آفتاب” ساعت ۱۷:۳۰ و” سینما مهتاب ” ساعتهای ۲۱ و ۲۳:۳۰ از این شبکه روی آنتن می رود.
شبکه دو سیما برای علاقمندان به برنامه‌های مستند نیز بخش ویژهای در نظر گرفته است؛ در این برنامه که ساعت ۲۳ جمعه شب هر هفته پخش خواهد شد، مستندهای جذاب و دیدنی با موضوعات مختلف به نمایش در خواهد آمد./ص


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. ارشین:

    جانم.خب پخش کنیدواسش.

  2. نیااااا:

    ازتون خواهش میکنم چارلی و کارخانه شکلات سازی رو دوباره نشون بدید براتون پیامک هم زدم ساعتشو لطفا واسم ایمیل کنید هر روز سر میزنم منتظرم بهترین فیلمی بود که سینما افتاب پخش کرد بهترین راستی اگه فیلم دلیر رو هم پخش کنین کلی طرفدار پیدا میکنه ولی چارلی و کارخانه شکلاتن سازی اول

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.